קייס Farmall 95A
קייס Farmall 95A

קייס Farmall 95A

קייס (CASE) תחשוף באופן רשמי ומלא במסגרת תערוכת אגריטכניקה 2017 את סדרת הטרקטורים הרב תכליתיים החדשה Farmall A עבור השוק האירופאי, הכולל גם אותנו. במעמד ההשקה יוצעו שלושה דגמים – פארמל 55 A, פארמל 65 A ופארמל 75 A עם 55, 65 ו-75 כ"ס בהתאמה. כלים אלו פונים אל חקלאים הפועלים בהיקף קטן ובינוני, כטרקטורים המיועדים לבצע את כל המשימות במשק החי והמעורב, מעבודות בשדה, עבור בהובלות ונסיעות ארוכות יותר ועד לעבודה עם מעמיס קדמי.
דגמי סדרה Farmall A מונעים באמצעות מנוע פיאט תעשייתי (FPT – קייס שייכת לקונצרן פיאט) בנפח 2.9 ליטר המחולקים לשלוש בוכנות והעומדים בתקני 3B האירופאיים ו-Tier 4i האמריקאים. מנועים אלו משיגים את הספקם המרבי כבר ב-1,900 סל"ד. עוד מודגש בהקשר למנועים המרווח הארוך להחלפת שמנים, העומד כאן על כל 600 שע"מ.

כטרקטורים רב תכליתיים המיועדים להתאים למגוון רחב של משתמשים, ועדיין צריכים להציע יחס עלות-תועלת משכנע, הם מוצעים עם הינע אחורי בלבד (בסיס גלגלים 2,063 מ"מ) או עם הינע כפול (בסיס גלגלים 2,078 מ"מ), עם תא מפעיל פתוח או סגור וממוזג ועם כמה אופציות לבחירה של תיבות הילוכים – וכל השילובים ביניהם. תיבת ההילוכים הסטנדרטית היא Synchroshift עם 12 הילוכים קדמיים ו-12 אחוריים ומערכת שינוי כיוון מהיר מכאנית. אופציה עבור גרסאות ההינע הכפול בלבד היא Powershuttle (גם בתצורת 12/12) ועליה ניתן להוסיף גם גרסת הילוכי זחילה, המאפשרת עבודה עד למהירות (למעשה: איטיות…) של 110 מטרים לשעה ומעלה את מספר ההילוכים לכל כיוון לכדי 20.
לכל דגמי סדרה Farmall A החדשה PTO 540 סל"ד כסטנדרט או כאופציה – 540/540E. בקייס מדגישים את הסרן הקדמי החדש בטרקטורים מסדרה זו, סרן שפותח במטרה לעמוד בעומסים הנובעים מעבודה עם מעמיס קדמי, כמו גם להתאים להתקנת יציאת כוח קדמית (אופציה) ומגוון יציאות הידראוליות. הסרן האחורי כולל בלמי דיסק טבולים בשמן ומנגנון נעילת דיפרנציאל מכאני. כושר ההרמה בזרועות האחוריות עומד על 3.0 טון מרביים.
הקבינה היא חדשה כאן, טוענים בקייס, ופותחה במיוחד עבור סדרה זו, עם שטח חלונות העומד על 5.0 מ"ר, כולל חלון גג. הרצפה השטוחה נועדה להקל את התחזוקה והניקוי והדלתות מבטיחות כניסה ויציאה נוחים. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה

קייס Farmall 75A

קייס Farmall 75A