וולוו L20H
,

חדש לרפתות מוולוו (וידאו)

וולוו L20H

וולוו L20H

וולוו חשפה את המעמיסים האופניים הקומפקטיים החדשים L20H ו-L25H במסגרת תערוכת ציוד מכני הנדסי שנערכה בקנטאקי בתחילת החודש (אוקטובר). צמד המעמיסים האופניים החדשים הם במשקלי עבודה של 4.5 ו-5.0 טון בקירוב, ומחליפים את דגמי סדרה F היוצאת: וולוו L20H מחליף את הוולוו L20F, ו-וולוו L25H מחליף את הוולוו L25F.

וולוו L25H

וולוו L25H

שני המעמיסים החדשים מסדרה H דומים זה לזה כמעט בכל, למעט במשקל העצמי וכפועל יוצא – בכושר ההרמה.
עיקר השינויים מתמקדים במנוע חדש, וולוו D2.6M (העומד כמובן בתקני Tier 4f) המתיימר לא רק להיות חזק משמעותית ממנוע ה-3.1 ליטר הוותיק ששירת בדגמי ה-F, אלא גם חסכוני יותר. ההספק המרבי עלה מ-48.7 לכדי 64.4 כ"ס, ובמקביל מובטחת ירידה ממוצעת בצריכת הדלק של לפחות 5%.

וולוו L20H

וולוו L20H

בנוסף למנוע החדש – הזהה בשני הכלים החדשים – בוצעו גם ליטושים קלים בעיצוב, כאשר הבולט ביותר הוא האגזוז החדש היוצא ממרכז חופת המנוע, המעוצב בדומה לאגזוזים המאפיינים מעמיסי וולוו הגדולים יותר.
שיפור נוסף ומשמעותי מתייחס למהירות הנסיעה המרבית, שעלתה מ-20 קמ"ש עד כה לכדי 30 קמ"ש, בין היתר הודות למערכת העברת כוח הידרוסטטית חדשה משופרת, הכוללת 2 מהירויות. בוולוו מדגישים נתון זה בשל סבבי הפעולה הקצרים יותר, וכפועל יוצא – התפוקה הגבוהה יותר בעבודה. יבואנית וולוו לארץ היא חברת מאיר