דיסקוס אמזון CatrosXL
,

הדיסקוס המהיר של Amazone

דיסקוס אמזון CatrosXL

דיסקוס אמזון CatrosXL

אמזון הגרמנייה (Amazone) משיקה סדרת דיסקוסים נרתמים קומפקטיים חדשה בשם CatrosXL. בשלב החשיפה מוצעות 3 גרסאות – 3003, 3503 ו-4003 – ברוחבי עבודה של 3.0, 3.5 ו-4.0 מטרים, בהתאמה. סדרה CatrosXL מצויידת בצלחות בקוטר 61 ס"מ – יותר מבסדרות הדיסקוס הנישא הוותיקות יותר Catros ו-Catros+, ובכך מתאפשר עיבוד אדמה עד לעומק של 16 ס"מ.
השקת סדרה CatrosXL נועדה לצמצם פערים בקטגוריית ציוד זו אצל אמזון, בעיקר בין הדיסקוסים הקומפקטיים יותר שהוזכרו, שהציעו עומק עיבוד של עד 14 ס"מ, לבין סדרות הדיסקוס הגדולות יותר, שהציעו עומקי עבודה של עד 20 ס"מ (אף על פי שבמקרה דנן מדובר בדיסקוסים נגררים).
שלושת דגמי הדיסקוס החדשים מסדרה CastrorXL החדשה תוכננו לדעת להתמודד היטב עם חומר אורגני רב על פני השטח ויכולת התמודדות עם קרקע קשה או כבדה, בין היתר בשל הצלחות גדולות הקוטר, המרווח הגדול יחסית בין הצלחות (12.5 ס"מ) ובין שתי שורות הצלחות, כמו גם שורת הצלחות האחורית שנועדה ליישר ולפורר את האדמה, ולהותיר שטח מיושר, מפולס ומתוחח היטב. המבנה ה"פתוח" והמרווח של הדיסקוסים החדשים נועד בין השאר לאפשר טיפול מהיר לאחר גידולים, לקראת עונה חדשה או בטיפול בצמחייה מאסיבית וצפופה במטעים. יכולת הטיפול היעילה בחומר אורגני רב נובעת בין היתר בשל התקנת צלחות משוננות המפרקות ביעילות צמחיה ומאפשרות הטמנה יעילה בתוך האדמה המתוחחת. המבנה ה"אוורירי" מאפשר ניקוי יעיל, ומראש ממזער את הצטברות הלכלוך והחומר האורגני בתוך ובין צלחות הדיסקוס, ובשל כך ניתן להגיע למהירויות עבודה יעילה גבוהות למדי, של 12 עד 18 קמ"ש, תלוי בתנאים. יבואנית אמזון לארץ היא חברת אחים ניסנבוים בע"מ מיבנאל

דיסקוס אמזון CatrosXL

דיסקוס אמזון CatrosXL