,

דור מכבשים חדש מג'ון דיר


ג'ון דיר משיקה בקנזס שבארה"ב צמד מכבשים גדולים לחבילות חציר וקש ריבועיות; מדובר בג'ון דיר L331 (חבילות בחתך 90×90 ס"מ) וג'ון דיר L341 (חתך 90×120 ס"מ) שהושקו לאחר יישום לא מעט דרישות, בקשות וביקורות מצד לקוחות המשתמשים במכבשים וותיקים יותר מתוצרת החברה. צמד המכבשים דורש הספק-PTO של 115 ו-145 כ"ס לפחות, בהתאמה. מכבשים אלו מחליפים את מכבשי סדרה L300 העדכניים, לאחר שנתיים בלבד בייצור. בג'ון דיר מדגישים כי מכבשים אלו הנם "100% ג'ון דיר", ותוכננו, פותחו ומיוצרים על ידי ג'ון דיר.
במכבשים החדשים הושם דגש הן על הביצועים, היכולות, התפוקה ואיכות החבילות, והן על הוורסטיליות בהתאמה למגוון רחב מתמיד של דרישות, בקשות וצרכים של הלקוחות.

ג'ון דיר L331

ג'ון דיר L331

כך ניתן, למשל, להזמין את המכבשים החדשים עם או בלי מערכת קיצוץ מקדים ב'פיק אפ' ועם שפע אופציות גודל, דחיסות וסוגי חבילות אותן ניתן לייצר עם המכבשים החדשים, לפי העדפות הלקוח. שני המכבשים מצויידים במערכת איסוף ('פיק אפ') רחב המכונה MegaWide והמתיימרת להיות רחבה מכל 'וואל' ממוצע באופן משמעותי, במטרה לאפשר עבודה מהירה ונקייה יותר – וביתר קלות, גם עבור מפעילים פחות מיומנים או עם טרקטורים מתקדמים פחות מבחינת מערכות ניווט וניהוג. רוחב ה'פיק אפ' הסטנדרטי הוא 220 ס"מ וכאופציה מוצע 'פיק אפ' ברוחב 250 ס"מ.
צמד המכבשים הגדולים נשען על שני סרנים והוא מיועד לבעלי חוות ומשקים גדולים מאוד או קבלנים. בג'ון דיר מציינים כי רוב השיפורים נועדו להעלות את התפוקה ולהגביר את היעילות הודות לדחיסות גבוהה יותר של החבילות, אחידות טובה יותר בדחיסות, ניקוי עצמי מהיר ויעיל יותר, תחזוקה נוחה יותר ואיבוד פחות חומר במהלך העבודה. בג'ון דיר החלו בימים אלו בשיווק ומכירת המכבשים החדשים, כדגמים לעונה 2018. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר

ג'ון דיר L341

ג'ון דיר L341