קומביין ניו הולנד CX6.80
,

קומביינים חדשים מניו הולנד

קומביין ניו הולנד CX5.90

קומביין ניו הולנד CX5.90

ניו הולנד תשיק באופן מלא ורשמי במהלך תערוכת 'אגריטכניקה 2017' סדרת קומביינים קומפקטיים חדשה בשם CX5 ו-CX6 (כלים דומים, למעט שיוכם לפי 5 שורות ולפי 6 שורות). למעט סדרה TC זו סדרת הקומביינים הקומפקטיים ביותר של היצרנית והיא מחליפה את סדרה CX5000/CX6000.

קומביין ניו הולנד CX5.90

קומביין ניו הולנד CX5.90

מידע טכני מפורט טרם פורסם, אך פרטים כלליים בהחלט כן, כך שניתן לקבל תמונה כוללת כבר עתה. דגש חזק מושם על סעיפי איכות המחייה של המפעיל, עם הצהרה כי בסדרה חדשה זו מוצעת הקבינה המרווחת והנוחה ביותר בקטגוריה. הקבינה נקראת Harvest Suite, היא חדשה ופותחה לא במעט על סמך תגובות, בקשות והיזון חוזר מלקוחות קומביינים עדכניים וקודמים של ניו הולנד.

קומביין ניו הולנד CX6.80

קומביין ניו הולנד CX6.80

נפח הקבינה עומד על 3.7 מ"ק והיא תוכננה להכיל בנוסף למפעיל נוסע נוסף בנוחות. יחידת הכיסא יחד עם כל יחידת התפעול הן חדשות, וכך גם כל יחידת ההיגוי, שכון יחד מתיימרות להעניק לסדרת הקומביין החדשה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור להנדסת האנוש. עוד בקבינה נציין את מסך המגע הגדול (בקוטר 264 מ"מ) מדגם IntelliView IV באמצעותו ניתן לשלוט בכלי, להעביר ולקבל מידע ולעקוב אחר כל המערכות החשובות. בניו הולנד טוענים כי תפעול, תצוגת ואיכות המסך שופרו לאין ערוך ביחס למוכר מהסדרה היוצאת. שטח הזכוכית הוא 6.3 מ"ר – גדול ב-7% ביחס לשטח הזכוכית בקבינה בסדרה CX5000/CX6000 ותכנונה השונה של הקבינה כולל חלון גדול משמעותית לאחור וחלון קדמי בולט יותר לפנים וקעור יותר, במטרה להציע שדה ראיה טוב יותר לצדדים בעבודה עם שולחן רחב במיוחד. רמת הרעש המוצהרת באיזור ראש המפעיל עומדת על 73 דציבלים.

קומביין ניו הולנד CX6.90

קומביין ניו הולנד CX6.90

לגבי המנועים ורמות ההספק טרם נמסרו פרטים, כמו גם לגבי סוגי השולחנות ומידותיהן. מה שכן ידוע הוא שהמנועים הנם מסדרת ה-ECOBlue של FPT (מחלקת המנועים התעשייתיים בפיאט), הם מצטיינים בצריכת דלק נמוכה משמעותית מהמנועים בדור הקומביינים היוצא והם עומדים בתקני Tier 4B.

קומביין ניו הולנד CX6.80

קומביין ניו הולנד CX6.80

ככלי האמור לקרוץ בראש ובראשונה ללקוחות אירופאיים, מוצעים הקומביינים החדשים עם מערכת האיזון העדכנית ביותר של ניו הולנד, המאפשרת עבודה נוחה, יעילה ובטוחה גם בעליות ושיפועים קיצוניים, תוך שמירה אוטומטית על תנוחת ומיקום השולחן הנכונים ביחס לפני השטח.
כאמור, כל הפרטים יפורסמו לכל המאוחר במהלך ההשקה המלאה והרשמית הצפויה להיערך בהאנובר בנובמבר, בכלל זה עלויות ומועדי תחילת השיווק והמכירות בשווקים השונים של היצרנית. ניו הולנד מיוצג בארץ על ידי חברת נ. פלדמן מחיפה.

קומביין ניו הולנד CX6.80

קומביין ניו הולנד CX6.80