ניו הולנד T4.65S
,

ניו הולנד: טרקטורים קומפקטיים חדשים

ניו הולנד T4.75S

ניו הולנד T4.75S

ניו הולנד משיקה סדרת טרקטורים רב תכליתיים חדשה בשם T4S. מדובר בכלים המיועדים לשמש 'סוס עבודה' למגוון משימות במשק או בחווה הקטנים והבינוניים בגודלם, כטרקטור היודע לבצע עבודות בשדה, בחצר, ברפת, עם כף או בלעדיה, כמו גם בנסיעות להובלה על כביש סלול. קהל היעד העיקרי הנם בעלי משקי חי קטנים ובינוניים ומשקים מעורבים. "זיהינו דרישה גוברת בשוק לטרקטורים פשוטים מכאנית אך עדיין מתקדמים, מודרניים וחסכוניים צוטט בהשקה שון לנון, אחראי תחום הטרקטורים באגף המיכון החקלאי בניו הולנד. "סדרה T4S החדשה היא תוצר של שנים ארוכות של צבירת ניסיון בסגמנט זה של טרקטורים מתחת ל-80 כ"ס, ואנו מאמינים שהגענו לנוסחה המוצלחת ביותר בין יעילות, נוחות ועלויות שוטפות נמוכות, לבין היכולות הרב גוניות, כפי שמתבקשות בתחום זה". מדובר בכלים קומפקטיים הן בהספקיהם והן בממדים: גובה כולל: 252 ס"מ; רוחב: 144-195 ס"מ; בסיס גלגלים: 213 ס"מ.

ניו הולנד T4.65S

ניו הולנד T4.65S

עם השקתה מוצעת סדרה T4S בשלוש גרסאות הספק: 55 כ"ס (T4.55S), 65 כ"ס (T4.65S) ו-75 כ"ס (T4.75S), ובכך מתמקמת סדרה זו בבסיס סדרה T4 הנרחבת, כטרקטורים הקומפקטיים והבסיסיים יותר בהיצע.
בניו הולנד מדגישים כי הקבינה בסדרה זו פותחה במיוחד עבורה, עם הצהרה כי מדובר במרווחת ובעלת שטח השמשות הגדול בקטגוריה. בין היתר היא כוללת כסטנדרט חלון גג, לטובת שיפור הצפייה והמעקב אחר הכף/מזלג בעבודות בגובה. גם הרצפה השטוחה תורמת למרווח הנדיב והיעיל ושתי הדלתות מבטיחות כניסה ויציאה נוחות – פעולה המבוצעת לא מעט בסוג טרקטורים וייעוד אלו.

ניו הולנד סדרה T4S

ניו הולנד סדרה T4S; חלון גג הוא אבזור סטנדרטי

המנוע הוא משולש-צילינדרים בנפח 2.9 ליטר מתוצרת FPT (חטיבת המנועים התעשייתית בפיאט) והוא עומד בתקני 3B האירופאיים. בכל גרסאות ההספק בסדרה T4S מצוייד המנוע במגדש טורבו ומצנן ביניים (intercooler). כל דגמי סדרה T4S מוצעים כסטנדרט בתיבת הילוכים 8×8 עם 4 מהירויות 'סינכרומש' לבידול בין מצבי High ו-Low. כאופציה מוצעת תיבת 12×12 וקבוצת הילוכי זחילה, המאפשר מהירויות עבודה נמוכות עד כדי 0.108 קמ"ש. הזרועות האחוריות מסוגלות להרים עד 3,000 ק"ג וניתן לקבל עד 3 יציאות הידראוליות נפרדות. אנשי היצרנית מבטיחים מחיר ועלויות תחזוקה תחרותיים. יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה

ניו הולנד T4.75S

ניו הולנד T4.75S