אמזון XTender-T
, ,

הקומבינה של אמזון

אמזון XTender-T

אמזון XTender-T

ענקית המיכון החקלאי הגרמנייה אמזון (Amazone) משיקה מערך משולב חדש של הכנת הקרקע, זריעה ודישון. הקומבינציה נקראת XTender-T, היא נגררת על שני סרנים והיא עשויה שני חלקים עיקרים: החלק הקדמי הכולל את מיכלי הדישון/זרעים, והחלק האחורי הכולל את מערכת צלחות העיבוד ומנגנון הזריעה. שני החלקים ניתנים לעבודה/הובלה בנפרד או יחד, מחוברים זה אל זה. למעשה מדובר בגרסה נגררת ועם תוספות, של מערך ה-XTender-T המוכר זה מכבר, שמורכב על הזרועות האחוריות של הטרקטור.
אמזון XTender-T פותח עבור צרכנים הנדרשים לפזר במקביל דשן עם זריעה, בשילוב דיסוק וקלטור. האפשרות לפזר מגוון רחב של סוגי דשנים, יחד עם מגוון רחב לא פחות של סוגי זרעים, מאפשרים טיפול מלא של מהלך הזריעה במעבר אחד. מיותר לציין כי מדובר בייעול מרב בעבדה, מה עוד שמדובר בציוד המיועד לשטחים גדולים; נפח מיכל הדשן/זרעים הסטנדרטי הוא 4,200 ליטר והוא כולל חלל אחד, כאר רשימת האפציות הארוכה ממאפשרת בחירה בין אי אלו קומבינציות בין זרעים לדשן מגורען.

אמזון XTender-T

אמזון XTender-T

אמזון XTender-T מותאם לעבודה עם טרקטורים חזקים, בעלי עד 600 כ"ס, ובשל הישענות המערכת על סרנים וגלגלים משלה, היא מיועדת לעבוד גם עם טרקטורים להם זרועות אחוריות חלשות יחסית, או נעדרי זרועות בכלל (דוגמת אי אלו טרקטורים פירקיים). באמזון מדגישים עוד כי כל החיבורים – בין חלקי המערך ובין המערך לטרקטור הגורר או לציוד נגרר אחר – הנם בסטנדרט הנפוץ והמקובל, ולפיכך מתאמים להתחבר (גם) אל רוב הציוד שאינו מתוצרת אמזון.
למערך ה-XTender-T מערכות בקרה ומדידה אלקטרוניות המאפשרות מנעד של צפיפות זריעה הנע מ-0.2 עד 40 ק"ג לדונם. כל מנגנוני הבקרה והכיון ממוקמים במיקום נוח וקל לגישה מהקרקע, מדגישים אצל היצרנית.
יבואנית אמזון לארץ היא חברת אחים ניסנבוים מיבנאל

אמזון XTender-T

אמזון XTender-T