מעמיס אופני טלסקופי ויידמן 5080T
מעמיס אופני קומפקטי ויידמן

מעמיס אופני קומפקטי ויידמן

וואקר ניוסון, באמצעות החברה-בת ויידמן (Weidemann), מרחיבה פעילותה ביפן במסגרת הסכם שיתוף פעולה חדש עם איזקי היפנית (Iseki), יצרנית הטרקטורים והמיכון החקלאי השלישית בגודלה במדינה. מדובר בצעד נוסף – משמעותי בהחלט – של וואקר ניוסון ב"התרחבות בשיווק ומכירת ציוד חקלאי בעולם", אסטרטגיה אותה מנסים קברניטי הקונצרן הגרמני ליישם מזה זמן מה. וואקר ניוסון מציעה ציוד חקלאי וציוד מכני הנדסי תחת המותגים וואקר ניוסון, קרמר ו-ויידמן.
רק לאחרונה נחתם הסכם שת"פ בין ג'ון דיר לוואקר ניוסון, לפיו ישווקו מעמיסים טלסקופיים של קרמר באמצעות סוכני ג'ון דיר ברחבי העולם. במקרה זה מדובר היה גם בהשקעה כספית של ג'ון דיר בקרמר, יחד עם שיווק המעמיסים הטלסקופיים של קרמר באמצעות סוכני ג'ון דיר – ציוד שחסר בארסנל הענק הירוק מחד, ומאידך קיבל עתה דחיפה מכירתית חסרת תקדים, באמצעות סוכני ג'ון דיר הרבים.

טרקטורים Iseki

טרקטורים Iseki

על פי הפרטים שנמסרו מדובר על הסכם לשיווק ומכירת מעמיסים אופניים קומפקטיים ומעמיסים טלסקופים של ויידמן – תחום בו זו האחרונה נחשבת לאחת המובילות, ביפן, באמצעות הדילרים של איזקי. למעשה הופכים הסוכנים של איזקי גם לסוכני ויידמן, כאשר שיווק מוצרי היצרנית הגרמנייה ממלא חסך בהיצע אותם הסוכנים, וחוסך כמובן הון עתק וזמן רב שנדרש היה במידה ואיזקי היו חושבים לפתח מעמיסים בעצמם, תחום בו אין לחברה זו כל ניסיון. עבור ויידמן מדובר לא רק בגידול במכירות בכלל, אלא בחדירה נוחה וממוקדת לשוק היפני – שוק המתאפיין ברובו בשטחים חקלאיים קטנים יחסית וכפועל יוצא – בציוד חקלאי קומפקטי, כפי שאיזקי מתמחה בייצורו.