Milwaukee Tick
,

כך תשמרו על הציוד שלכם (וידאו)

Milwaukee Tick

Milwaukee Tick

מילווקי (Milwaukee) האמריקאית, יצרנית כלי עבודה איכותיים נודעת, משיקה את ה-TICK – אביזר מעקב חכם וקשוח המיועד להתחבר לציוד ולכלי עבודה, ולאפשר איתורו בקלות ובמהירות באמצעות הטלפון הנייד.
איך זה עובד? ה-TICK הוא קופסת פלסטיק קשיחה וקומפקטית ברוחב 4.8 ס"מ, באורך 5.9 ס"מ ובגובה כ-1.25 ס"מ. הוא מבטיח עמידות בפני חדירת מים, אבק, שבירה או מעיכה, קרינת UV כמו גם חום וקור קיצוניים. הוא מיועד להתחבר למגוון רחב של ציוד או כלי עבודה, ובשל כך ניתן לחברו באמצעות דבק, אזיקונים, 'ניטים' או ברגים.

Milwaukee Tick

Milwaukee Tick

ה-TICK משדר אות Bluetooth קבוע הניתן לאיתור באמצעות מכשיר טלפון סלולרי לאחר הורדת אפליקציה רלוונטית (ONE-KEY) וכך ניתן לאתר את מיקומו ממרחק 100 יארד (91.4 מ'). האפליקציה יודעת לאתר אוטומטית כל מכשיר אליו מחובר ה-TICK ולאחסן בזיכרון המכשיר המאתר, כך שניתן לאתר ולפקח באמצעות מכשיר אחד על אינספור כלים וציוד. ה-TICK משדר אות "חי" למשך שנה לפחות.
במילווקי מכוונים את השימוש ב-TICK להצמדה על ציוד המשמש לעבודה, החל מכלי עבודה ידניים או חשמליים, עבור בציוד דוגמת סולמות, מריצה או ארגז ציוד ועד לגנרטור, יחידת תאורה, קומפרסור וכיו"ב.

Milwaukee Tick

Milwaukee Tick

יתרונות האביזר הזה ברורים, ובראשם מניעת איבוד ציוד יקר – באתר העבודה. מדובר על-פי רוב, מטבע הדברים, באתרים בהם שורר אי סדר, לא תמיד הראות היא מיטבית ורבים – ושונים – משתמשים לעיתים בציוד דומה ומשנעים אותו ממקום למקום. תנאים שבהחלט מאפשרים "היעלמות" ציוד יקר ערך, או לכל הפחות גורמים לאיבוד זמן יקר בחיפוש אחר אותו הציוד.
זאת ועוד; התקנת TICK-ים על ציוד וכלי עבודה יקרים יכולה גם לעזור על השליטה והסדר עם ציוד וכלי העבודה, בגדר מעין מחסן ווירטואלי בו בעל הציוד יכול לאתר בכל רגע נתון היכן הציוד השונה שלו מונח או ממוקם באתר. ה-TICK מתאים בהחלט גם לחצרות פרטיים, במשק, בקיבוץ, במוסך או במפעל – אתרים שגם בהם יש לא פעם לציוד יקר נטייה "להיעלם" אי שם בתוך הבלאגאן.
והמחיר? מצאנו ברשת בכ-13.0$ ליחידה, לפני משלוח – ראו בלחיצה כאן.