טרקטור קררו Tigre 4000
טרקטור קררו Tigre 4000

טרקטור קררו Tigre 4000

יצרנית הטרקטורים האיטלקייה קררו (Carraro) תחשוף במהלך ספטמבר לציבור את המהדורה הסדרתית העדכנית של טרקטור המטעים והכרמים הקומפקטי – הקררו Tigre 4000. ההשקה הרשמית מתוכננת להיערך באיטליה ובמקביל לה יוחל בשיווק ומכירת הטרקטורים החדשים בשווקים בהם קררו פעילה.
קררו Tigre 4000 הוא טרקטור עם ארבעה גלגלים זהים בגודלם, הוא אינו פירקי כדגמים אחרים של היצרנית, אך למרות ההיגוי הקדמי הסטנדרטי הוא מציע קוטר סיבוב מרשים בן 287 ס"מ בלבד. זהו טרקטור קומפקטי במיוחד בממדיו, המיועד כאמור לתפקד במגוון משימות בכרם או במטע – בפרט בתנאי שטח קשים, אך גם ככלי רב תכליתי במשק, בחווה, במשתלה או בחממות.

טרקטור קררו Tigre 4000

טרקטור קררו Tigre 4000

המנוע מגיע מיאנמר – 3 צילינדרים בנפח כולל של 1.3 ליטר המציע 31 כ"ס ומומנט מרבי ב-1,700 סל"ד. כדורות קודמים של דגם זה מתבססת גם המהדורה העדכנית ביותר של ה-Tigre 4000 על שלדת ה-ACTIO הרשומה כפטנט של קררו, לאחר שזו עברה ריענון ועדכון מתבקשים. בקררו מציינים כי התכונה החשובה של שלדה זו היא במרכז הכובד הנמוך במיוחד אותו היא מאפשרת – מבלי לפגוע במרווח הגחון המינימאלי (27.5 ס"מ), וכפועל יוצא בכושר העבירות. העיצוב החיצוני רוענן ועודכן מן הסתם אף הוא, וסך התצורה והמבנה של הטרקטור החדש מתיימרת לשלב בין אותם ממדים כלליים קומפקטיים לבין עמדת מפעיל מרווחת ונוחה. יחידת הכיסא, בין היתר, היא חדשה בדור זה ביחס לדגמים קודמים.
חופת המנוע עוצבה אף היא מחדש, ומציעה שטח גדול מבעבר של רשת המאפשרת אוורור יעיל, המקיפה את המנוע משלושה כיוונים. המפתח הגדול המתאפשר עם הרמת החופה מתיימר להציע גישה נוחה מאוד לכל פינה במנוע, מכל כיוון, לטובת תחזוקה וטיפולים יעילים. במסגרת המשימה לשמור על ממדים קומפקטיים ככל הניתן מהווה הפגוש הקדמי המאסיבי אגן שמן המנוע יחד עם משקולת קדמית ובסיס לוו גרירה חזק ומאסיבי במיוחד. יציאת הכוח מאחור מציעה מהירות של 540 סל"ד בכל סל"ד מנוע, ויכולת ההרמה בזרועות האחוריות עומדת על 850 ק"ג.
מחיר דגם זה באירופה מתחיל בכ-14,000 יורו. יבואנית קררו לארץ היא חברת פרפקט פרטס מכפר כנא.

טרקטור קררו Tigre 4000

טרקטור קררו Tigre 4000