, ,

מהפיכת מיון הפרי: טיפול באשכולות שלמים!


חברת לוגו הישראלית (LUGO) ממושב תלמי יפה הסמוך לאשקלון משיקה מערך מיון חדשני, אם לא מהפכני, למיון ירקות ופירות באשכולות. אנשי החברה סיימו זה עתה הליך פיתוח של מכונת מיון ייחודית בשוק אשר ביכולתה לשטוף, לחטא, לייבש ולמיין אשכולות פרי או ירק (בראשם ענבים ועגבניות שרי) בשלמותם וללא מגע יד אדם.

מדובר בהליך מהפכני בתחום מיון, טיפול ושיווק פירות וירקות מסוג זה בעולם, אשר באמצעותו ניתן לראשונה להביא אל הלקוח הסופי את הפרי בצורת אשכול שלם, והכל ללא מגע יד אדם! למעשה ניתן להעביר באמצעות מערך המיון החדשני את אשכול הענבים, לדוגמא, בשלמות – נקי, מחוטא ובעיקר שלם – מהכרם דרך בית האריזה ועד למדף ברשת השיווק או אצל הירקן.

לוגו נוסדה ב-2006 על ידי אודי גורן ואופיר לוק מתוך מטרה לפתח ולייצר מיכון תעשייתי פונקציונלי – בעיקר לטיפול בתוצרת טרייה – על פי ובהתאם לדרישות ולצורכי הלקוח. מאז הקמתה פיתחה החברה מגוון מערכות מתקדמות לעיבוד ומיון פרי וירק מיד לאחר הקטיף, בכלל זה מיון, ניקוי ואריזה של רימונים, תמרים, פירות קליפים וכיו"ב. החברה מצהירה כי הפכה זה מכבר למובילת שוק בתחום מיון ואריזת תמרים מזן 'מג'הול' בארץ, עם נפח שוק של כ-80% בכל בתי הגידול והאריזה לתמרים.
לוגו משווקת את מערכי המיון והאריזה מתוצרתה בשווקים רבים בעולם, בכלל זה בירדן, דרום אפריקה, נמיביה, איטליה, פרו ועוד.
לפרטים נוספים ניתן להתקשר למיכל קוריאט (0544556226), לאודי גורן (0544540444) או למשרדי החברה בטל' 07-75040595