מעמיס אופני וואקר ניוסון WL70
, ,

שיפור הרפתנים בוואקר ניוסון

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL60

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL60

וואקר ניוסון הגרמנייה משיקה גרסאות עדכניות ומשופרות של צמד המעמיסים האופניים הגדול מתוצרתה – וואקר ניוסון WL60 ו-וואקר ניוסון WL70. מדובר במעמיסים אופניים במשקלי עבודה של 6.0 ו-7.0 טון בקירוב, המותאמים למגוון עבודות במגזרי החקלאות, המשתלות והפיתוח הנופי. מעמיסים אלו מוצעים עם כפות סטנדרטיות בנפח 1.0 ו-1.1 מ"ק ומתהדרים במערכת זרועות מאסיבית במיוחד, כפי שמודגש על ידי אנשי היצרנית, במטרה לעמוד בעומס קיצוני ואינטנסיבי גם לאורך זמן, כפי שסוגי המשימות להן יועדו דורשות. עם גובה הרמה מרבי (גובה ציר הכף) של כ-3.7 מ' מתיימרים מעמיסים אלו להציע את נתון גובה ההרמה הטוב בסגמנט.

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL70

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL70

עיקר החדשות: מנועים חדשים ועדכניים ורמת אבזור בסיסית סטנדרטית גבוהה מעד כה. בוואקר ניוסון מעבירים צמד מעמיסים וותיקים אלו רענון מקיף מתוך מטרה להמשיך ולהציע תחרות ראויה בקטגוריות משקל אלו, ההופכות לתחרותיות יותר ויותר. לטענת היצרנית מציעים הדגמים העדכניים ביצועים משופרים, בעיקר בשקלול עלויות התחזוקה, צריכת הדלק והתפוקה.
המנועים החדשים מגיעים כמקודם מפרקינס, כמקודם בתצורת 4 צילינדרים ובנפח 3.4 ליטר, אך מעתה מדובר במנועים העומדים בתקני 3B ושלב 4 האירופאיים העדכניים המחמירים. גם לבחור בין מגוון רמות הספק הפך רחב יותר, עם גרסאות המייצרות 75 ו-123 כ"ס, המצטרפות לגרסת 102 כ"ס שהוצעה עד כה. גרסת ה-123 כ"ס מחליפה בהיצע את הגרסה החזקה ביותר בסדרה זו עד כה, שמנועה הציע 117 כ"ס בקירוב.

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL70

מעמיס אופני וואקר ניוסון WL70

עוד חדשות מתייחסות למערכת הבלימה המשופרת, המתיימרת להציע יכולות עצירה טובות מבעבר עם עמידה טובה יותר בשימוש אינטנסיבי ממושך. בתוך תא המפעיל מותכן מעתה מסך מגע חדש, גדול וברור מבעבר (3.5") עם תצוגה חדשה ונוחה יותר לקריאה ולתפעול. כל המחוונים, המתגים והידיות אורגנו מחדש מבחינה ארגונומית ומתיימרים להציע שימו אינטואיטיבי ונוח יותר לאורך זמן. המערכת ההידראולית שודרגה אף היא והיא כוללת מנגנון "זיכרון" באמצעותו ניתן לשמור את רמת הספיקה הנדרשת לכל כלי מתחבר, ולחזור אל אותה הרמה בלחיצת כפתור לאחר שימוש בציוד אחר. זאת אומרת: אין צורך לכייל בכל פעם מחדש את ביצועי ההידראוליקה לפי הציוד הנרתם. עוד מאפשרת המערכת ההידראולית את כיוון רמת הספיקה בהתאם לציוד המתחבר, כך שניתן לעבוד בספיקה נמוכה לפי הצורך, וגבוהה יותר עת יידרש יותר כוח, ובכך לייעל את העבודה ובסופו של דבר לחסוך בדלק. כמקודם ניתן להזמין שני סוגי משאבות הידראוליות – בספיקה של 100 או 150 ליטר/דקה, לפי הצרכים.
יבואנית וואקר ניוסון לארץ היא חברת דובי וייס.

 

איך צמד המעמיסים החדשים מול המתחרים? כנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו – ראו טבלה השוואתית לדוגמא (לחצו על התמונה):