מרסס ג'ון דיר מסדרה LS11
,

מרסס תחרותי מג'ון דיר

מרסס ג'ון דיר מסדרה LS11

מרסס ג'ון דיר מסדרה LS11

ג'ון דיר משיקה סדרת מרססים נישאים קומפקטיים המיועדים להתחבר בריתום 3 הנקודות בטרקטור. המרססים החדשים כלולים תחת סדרת ה-Frontier של היצרנית, סדרת ציוד חקלאי מגוון הפונה אל החקלאי הפרטי, הפועל בהיקפים קטנים ובינוניים, ופחות אל קבלנים גדולים או בעלי חוות ענק. כפועל יוצא מדובר בציוד קומפקטי ופשוט יותר, על פי רוב, קשוח ואמין, במטרה להתחרות בשפע היצרניות הפעילות בסגמנטים אלו.
סדרת המרססים החדשה מכונה סדרה LS11 והיא תוכננה ופותחה לשרת במגוון רחב של משימות ריסוס: החל בריסוסים חקלאיים סטנדרטיים כנגד מזיקים בשטחים קטנים או בינוניים, ריסוס שולי דרכים וכבישים כנגד עשבים, ריסוס לאורך גדרות, ריסוס גידולים מיוחדים וכיו"ב. למרות השאיפה לשמור על מחיר תחרותי מוצעים המרססים החדשים עם אבזור סטנדרטי נדיב, הכולל בין היתר 'בום' מתקפל, נקודות קיפול קפיציות, בקרה ידנית או אוטומטית – לבחירה, ועוד.

מרסס ג'ון דיר מסדרה LS11

מרסס ג'ון דיר מסדרה LS11

המרססים הנישאים החדשים מסדרה LS11 של ג'ון דיר מוצעים בארבעה אורכי 'בום' שונים, מ-25 ועד ל-40 רגל (7.6-12.2 מ' בהתאמה, בקירוב) במטרה להתאים למגוון רחב של משתמשים, ולאפשר לכל לקוח למצוא את הרוחב המתאים לצרכיו. המרססים מוצעים בשני נפחי מיכל שונים – 250 או 300 גלון (כ-946 וכ-1,136 ליטר בהתאמה), ולהשלמת הוורסטיליות שלהם ניתן לבחור בין הפעלה הידראולית או באמצעות יציאת הכוח המכאנית (PTO). המרססים החדשים מותאמים להתחבר למערכות חיבור וניתוק מהיר מקטגוריה 2 ו-3.
עוד כוללים המרססים צינור עם 'אקדח' לניקוי המיכל, גם מבפנים, עם הבטחה לאפשר הגעה לכל פינה במיכל. המיכלים מגיעים כסטנדרט עם שלדה המהווה בסיס להעמדתו על הקרקע לצורך אחסון, ותכנונה מאפשר הרמה קלה עם מזלג המחובר לטרקטור, מיני מעמיס או מעמיס טלסקופי. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם