מעמיס אופני חשמלי Avant e5
, ,

עוד חשמל מפינלנד (וידאו)

מעמיס אופני חשמלי Avant e5

מעמיס אופני חשמלי Avant e5

יצרנית המעמיסים הקומפקטיים ונושאי הכלים הפינית אוואנט (Avant Tecno) מרחיבה את היצע הכלים החשמליים שלה, המשך לחשיפת המעמיס הקומפקטי החשמלי הראשון מתוצרתה – אוואנט e5 לפני למעלה משנה. זה עתה הודיעה אוואנט על תחילת שיווקו המסחרי המלא של המעמיס הקומפקטי החשמלי, ובמקביל על הוספת מעמיס קומפקטי חשמלי נוסף להיצע – אוואנט e6 הגדול במקצת – ששיווקו המסחרי מתוכנן להתחיל בסתיו הקרוב.

מעמיס אופני חשמלי Avant e5

מעמיס אופני חשמלי Avant e5

לגבי האוואנט e6 טרם נחשפו פרטים מלאים; בדומה לאוואנט e5 החשמלי, המתבסס על סדרה 500 הוותיקה יותר של היצרנית, כך יתבסס ה-e6 על סדרה 600 המוכרת, לאחר ההסבה לשימוש כל-חשמלי. מהמעט שפורסם ניתן להבין שה-e6 יהיה חזק יותר, יצויד בסוללות ליתיום-איון נטענות מתקדמות וחזקות יותר (במקום סוללות על בסיס עופרת ב-e5) – 14.5 קילו-ואט/שעה ו-11.5 קילו-ואט/שעה, בהתאמה ויציע ממד אורך ארוך במקצת ומשקל עצמי נמוך יותר (בעיקר הודות לסוללות הקלות יותר: 1,400 ק"ג לעומת 1,520 ק"ג). גם זמן הפעולה בין ההטענות יהיה ארוך יותר באוואנט e6, מבלי שהיצרנית מגלה בשלב זה בכמה זמן מדובר.

מעמיס אופני חשמלי Avant e6

מעמיס אופני חשמלי Avant e6

אוואנט e5 ו-e6 המיועד מצוידים בשני מנועים חשמליים נפרדים – האחת מפעיל את הגלגלים לצורך תנועה והשני אחראי על המערכת ההידראולית ואחראי על הזרוע/כף וההיגוי. שני המעמיסים/נושאי הכלים מצוידים בזרוע טלסקופית המאפשרת הארכתה בהתאם לאופי וסוג השימוש.
המעמיסים/נושאי הכלים החשמליים החדשים מיועדים בראש ובראשונה למגזרי החקלאות, בעיקר משקי החי, הודות לשילוב בין הממדים הקומפקטיים המאפשרים יכולות תנועה ועבודה גם בחצרות, בתוך ובין מבנים צפופים או נמוכים, לבין הפעולה השקטה ואפס-פליטת-מזהמים, המהווים יתרון ברור בעבודה לצד בעלי חיים. כמובן שכל הפועלים בתוך מבנה או בכל סביבה בה נדרשים אפס פליטת מזהמים ופעולה שקטה – גם בתחומי השירות המוניציפלי, מוסדות, מפעלים, בתי חולים, עבודות באזורים מיושבים בצפיפות ו/או בשעות מנוחה – מהווים מטרה עבור אנשי השיווק של אוואנט.
יבואני אוואנט לארץ היא חברת יבואנית אוואנט טכנו לארץ היא חברת בוקמן ישראל