מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion
, ,

קלאאס: שיפור ושדרוג הטלסקופיים

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

קלאאס הגרמנייה מדווחת על סדרת רענונים ושיפורים שבוצעו בסדרת המעמיסים הטלסקופיים 'החקלאיים' שלה – סדרה Scorpion; מדובר בסדרה הכוללת שמונה גרסאות המציעות טווחי הרמה הנעים מ-6.75 ועד 8.75 מ' שקיבלו עדכונים ושיפורים המהווים תגובה להיזון חוזר והערות מצד לקוחות, במטרה להציע מעמיסים 'חקלאיים' נוחים, יעילים ופרודוקטיביים יותר.

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

התוספת הראשונה הנה מערכת ניעור הכף שתוצע מעתה כסטנדרט בכל המעמיסים הטלסקופיים של קלאאס, במטרה להציע יכולת ניקוי מהירה ויעילה יותר בעיקר בעבודות העמסה של זבל או כל חומר לח אחר הנדבק לכף. כפועל יוצא מובטחת תפוקה גבוהה יותר וסבבי עבודה מהירים יותר מעד כה.
במטרה להגביר את רב-השימושיות של המעמיסים הטלסקופיים של קלאאס מוצעת מעתה גם מערכת חיבור וניתוק מהירים בקצה הזרוע; ככלים רב תכליתיים המיועדים לבצע מגוון הולך וגדל של משימות במשק, הופכת יכולת ההחלפה המהירה והנוחה בין הציוד הנישא לתכונה מבוקשת ומשמעותית, המשפיעה באופן ישיר על הנוחות בעבודה, וכפועל יוצא – על התפוקה.

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

תוספת משמעותית היא גם האפשרות להזמין את המעמיסים העדכניים עם מערכת העברת כוח הידרוסטטית המכונה VariPower. מערכת זו מאפשרת בין היתר מהירויות נסיעה של עד 40 קמ"ש. הלקוח יכול לבחור בין שתי גרסאות הידרוסטטיות, זו שהוזכרה ואופציה למערכת המאפשרת מהירות מרבית של 30 קמ"ש, אך מציעה כוח דחף משופר, במיוחד עבוד כלים המיועדים לעבוד קשה בהעמסת חומר כבד, פיזור, הידוק וכיו"ב משימות הדורשות עוד כוח. אופציה לכל הגרסאות ההידרוסטטיות היא מערכת בקרת גובה הסל"ד במנוע, המאפשרת – אוטומטית, עם הכנסתה לפעולה – נסיעה מנהלתית מהירה יחסית בסל"ד נמוך יותר; אופציה זו מיועדת בעיקר עבור לקוחות הנדרשים להזיז את המעמיס הטלסקופי שלהם למרחקים משמעותיים יותר בין עבודות (קבלנים, למשל) או המשתמשים במעמיס הטלסקופי גם כטרקטור גורר הנאלץ לנסוע מרחקים גדולים יותר מאשר בחצר המשק בלבד.
שדרוג אחרון מתייחס לאופציות הגומי לבחירה, עם הרחבה משמעותית של היצע הצמיגים המוצעים "מהמפעל", במטרה להתאים באופן מדויק עוד יותר בדיוק לדרישות כל לקוח ולקוח, תנאי העבודה שלו ואופי השימוש שלו בכלי (לדוגמא: שימוש עיקרי בשדה, למשל, שונה מעבודה שרובה מתבצעת על מצע קשה, כמו בטון, וכיו"ב).
המעמיסים הטלסקופיים של קלאאס יוצעו גם במהדורה המשודרגת עם מנועי 4-צילינדרים עדכניים (Tier 4f) מתוצרת דויץ – 3.6 ליטר עם 136 כ"ס או 4.1 ליטר עם 156 כ"ס, בהתאם לדגם ולגרסה. יבואנית קלאאס לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור.

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion

מעמיס טלסקופי קלאאס Scorpion