מעמיס אופני חשמלי וואקר ניוסון WL20e
, ,

שיפור המעמיס החשמלי בוואקר-ניוסון

מעמיס אופני חשמלי וואקר ניוסון WL20e

מעמיס אופני חשמלי וואקר ניוסון WL20e

וואקר ניוסון חשפה ב-2015 את המעמיס האופני החשמלי הראשון מתוצרתה – WL20e. המעמיס תוכנן והושק במטרה להציע נציג בסגמנט ההולך וגדל של דרישה לציוד שקט ונקי לגמרי, קרי: חשמלי. מעמיסים קומפקטיים חשמליים מהווים פתרון מושלם ומקובל בעיקר במרכז אירופה לעבודה בתחומי החקלאות השונים, תחום בו בשל הקרבה לבעלי החיים והעבודה המתבצעת לא פעם במקומות מוגבלים לתנועה (גובה המעמיס 225 ס"מ) וסגורים מהוות תכונות ההינע החשמלי יתרון מובהק.
לאחר כשנתיים של מכירות סלקטיביות ובחינות בתנאי אמת מודיעה וואקר ניוסון הגרמנייה על המשך הפיתוח והשדרוג של המעמיס החשמלי וואקר ניוסון WL20e. השדרוג המשמעותי ביותר מתייחס לסוג המצבר: מעתה יוצעו המעמיסים החשמליים הנטענים עם מצבר מסוג AGM הכולל טכנולוגיה המתבססת על שימוש בסיבי זכוכית כאשר כפועל יוצא פעולת המצבר יעילה, נוחה ובטוחה הרבה יותר. המצבר רגיש פחות לטמפרטורות קיצוניות, פולט פחות חום בעת ההטענה, נטען מהר יותר ובספיקה גבוהה יותר והודות להתקנת יחידת הטענה חדשה – ניתן לטעון אותו מכל שקע חשמל רגיל, בניגוד לעד כה – עת נדרשה נקודת טעינה ייחודית. יתרון חשוב נוסף המיוחס ל"אופי" המצבר החדש הוא בטעינות הביניים, דהיינו: טעינה קצרה באמצע העבודה כאשר המצבר עוד לא התרוקן, אך יש צורך במילוי מלא. פעולה זו מקצרת משמעותית עם המצבר החדש. עם שינויים כביכול מינוריים אלו הופך למעשה המעמיס החשמלי הנטען באחת לכי וורסטילי יותר, נייד ונוח יותר לשימוש, הניתן לטעינה מכל נקודת חשמל במשק ומחוצה לו וכבונוס – מאפשר זמן פעולה ארוך יותר וזמן טעינה קצר יותר. מוואקר ניוסון הודיעו כי ניתן לשדרג את כל דגמי ה- WL20e החשמלי שכבר נמצאים אצל לקוחות עם מערכת המצבר החדשה.

מעמיס אופני חשמלי וואקר ניוסון WL20e

מעמיס אופני חשמלי וואקר ניוסון WL20e

בוואקר ניוסון שואפים להציע את המעמיס החשמלי הקומפקטי שאלטרנטיבה נוחה, יעילה ופשוטה למעמיס סטנדרטי בגודל דומה, המונע במנוע דיזל. על פניו נראה כי ה-WL20e העדכני כבר נמצא שם, וככל הנראה עוד במהלך שנה זו יוכנס לארסנל של כל סוכני המותג בעולם, ככלי סטנדרטי והמיוצר באופן סדרתי והמוני. יבואנית וואקר ניוסון לארץ היא חברת דובי וייס