מרסקת גזם בובקט
, ,

המרסקות של בובקט

מרסקת גזם בובקט

מרסקת גזם בובקט

בובקט האמריקאית החלה לשווק זוג מרסקות גזם/מכסחות Heavy duty להתקנה ולהפעלה על ובאמצעות מיני מחפרים או מחפרים בינוניים. שני הכלים מיועדים להירתם לקצה זרוע כפי שמאפיינת ציוד מכני הנדסי דנן, בעיקר עבור קבלני תחזוקת דרכים, לכיסוח וניקוי שולי הדרך, תעלות ניקוז וכדומה. בנוסף מוצעות צמד המרסקות לעבודות חקלאיות כמו הכנת שטח סבוך לעבודה (עיבוד, יישור, בנייה וכיו"ב), ניקוי דפנות בריכות דגים או מאגרים, ניקוי סבך בין ומסביב למבנים ועוד.

מרסקת גזם בובקט

מרסקת גזם בובקט

המרסקות מוצעות כאמור בשתי גרסאות: בובקט 30FM המציעה רוחב עבודה של כ-76 ס"מ ודורשת משאבה הידראולית עם ספיקה מרבית של 46-74 ליטר/דקה, והגדולה יותר – בובקט 40FM המציעה רוחב עבודה של כ-101 ס"מ, והדורשת משאבה הידראולית בספיקה מרבית של 53-85 ליטר/דקה. שתי המרסקות מתיימרות לדעת לטפל בגזעים/ענפים עד לקוטר של 10 ס"מ. בבובקט מייעדים את ה-30FM להתחבר למיני מחפרים בובקט E32 ובובקט E35, בעוד שהבובקט 40FM מיועדת להתחבר לבובקט E45, בובקט E50 או בובקט E55. בהודעה לעיתונות לא דווח האם המרסקות החדשות מיועדות להירתם גם למיני מחפרים מתוצרת אחרת.

מרסקת גזם בובקט

מרסקת גזם בובקט

מנגנון המרסקות כולל שלוש שורות פטישים וניתן להפעילם בשני הכיוונים. אנשי היצרנית טוענים כי אותה המכונה מסוגלת לבצע מנעד פעולות המתחיל בכיסוח ויישור עשביה דלילה או נמוכה, ועד לריסוק מלא של עץ גדול לכדי שבבים קטנים. המנוע ההידראולי של המרסקות מציע "שילוב אופטימלי בין הספק למומנט", כפי שמבטיחים בבובקט, בין היתר הודות להינע הישיר שאינו כולל רצועות, ציריות או העברות כוח אחרות.