מעמיס אופני Weidemann 1380
, ,

הוורסטילי החדש לרפת (וידאו)

מעמיס אופני Weidemann 1380

מעמיס אופני Weidemann 1380

מומחית המעמיסים האופניים הקומפקטיים לשימוש חקלאי Weidemann הגרמנייה מרחיבה את ההיצע; אל סדרת המעמיסים לרפתות ולמשקים חקלאיים מתוצרתה Hoftrac מצטרף דגם חדש בשם 1380 ששיווקו מתחיל כעת. מדובר בדגם וורסטילי הניתן להתאמה נוספת לדרישות הלקוח, עם אופציה לבחירה מבין 2 רמות הספק, שלוש אופציות סרנים שונות, עם קבינה פתוחה או סגורה, שתי אופציות לזרועות הכף וארבע אופציות למערכות העברת כוח הידרוסטטיות לבחירה – וכל השילובים ביניהם. המטרה, על פי ויידמן, היא להציע התאמה מרבית ללקוח ואפשרות לקלוע קרוב ככל הניתן לצרכים הספציפיים של כל חקלאי או קבלן מהמעמיס האופני הקומפקטי שלו.

מעמיס אופני Weidemann 1380

מעמיס אופני Weidemann 1380

ויידמן 1380 שוקל בין 2.8 ל-3.0 טון, בקירוב, מוכן לעבודה. היצע המנועים כולל 2 גרסאות של מנוע פרקינס 4-צילינדרי בנפח 2.2 ליטר – עם 43 או עם 49 כ"ס לבחירה. מערכת העברת הכוח מאפשרת מהירות מרבית של 20 או 30 קמ"ש, לפי הגרסה. בכל הגרסאות מוצעת נעילת דיפרנציאל אחורית מלאה.
כאמור מוצעות עבור ה-1380 מגוון אפשרויות לבניית סביבת העבודה עבור המפעיל, בין אם קבינה סגורה וממוזגת ובין אם בבחירה מבין כמה אופציות לקבינה פתוחה – כמה גבהים, עם סגירה חלקית או מלאה, עם חלון נפתח או קבוע, גג הניתן להסרה או התקנה מהירות וכיו"ב.
אל כל אלו יש להוסיף מבחר רחב מאוד של צמיגים להתקנה, על פי הדרישה, תנאי המחייה של המעמיס והצורך הספציפי – החל בצמיגים עם פרופיל נמוך לשימוש על אספלט או בטון ועד לצמיגי טרקטור חקלאי לנדרשים לפעול בשטח, בכלל זה בתנאי קרקע לא נוחים. כמובן שגם רשימת התוספות היא ארוכה ועשירה, וכוללת מגוון רחב מאוד של ציוד מכאני או המופעל הידראולית להתקנה בקצה הזרועות.

מעמיס אופני Weidemann 1380

מעמיס אופני Weidemann 1380

המותג ויידמן שווק בארץ עד לפני כשנה על ידי חברת 'טרקטורם' מרמת יוחנן. לאחר הפסקת שיתוף הפעולה בין 'טרקטורם' לויידמן המותג אינו מיוצג בישראל. לאחר פנייה למטה החברה בגרמניה התבשרנו כי מזה זמן מתנהלים מגעים עם זכיין חדש בישראל, שאף ביקר במטה החברה בתחילת השנה. על פי היצרנית כבר נמצא הזכיין המתאים, עיקרי ההסכם כבר נחתמו ומדובר בעניין של זמן עד שפרטי היבואן החדש יפורסמו. נמתין בסבלנות