טרקטור קיוטי CK4010SE עם תא מפעיל סגור
, ,

קיוטי – מעתה גם עם קבינה סגורה

קיוטי (Kioti), מותג הטרקטורים הבי"ל של דה-דונג (Daedong) הקוריאנית, מרחיב את היצע הטרקטורים הקומפקטיים מתוצרתו עם הוספת 2 גרסאות סגורות להיצע. מדובר בדגמים CK3510SE HC ו-CK4010SE HC החזקים יותר בסדרה CK10SE, המוצעים מעתה גם בגרסת קבינה סגורה – וממוזגת – 'מהמפעל'. מדובר בשתי הגרסאות החזקות יותר בסדרה, הכוללת 4 דגמים המוצעים כל אחד עם תיבת הילוכים ידנית (כסטנדרט) או הידרוסטאטית (אופציה) – לבחירה.

טרקטור קיוטי CK4010SE עם תא מפעיל סגור

טרקטור קיוטי CK4010SE עם תא מפעיל סגור

מנוע הקיוטי CK3510SE HC מייצר כ-35 כ"ס וכ-29 כ"ס ב-PTO. הקיוטי CK4010SE HC מציע כ-40 כ"ס במנוע וכ-32 כ"ס ב-PTO – בדומה לגרסאות הפתוחות המוצעות זה מכבר בליין היצרנית. שני הטרקטורים הקומפקטיים מוצעים עם הנעה כפולה ונועל דיפרנציאל מכאני-רוחבי מאחור כסטנדרט. בנוסף ליציאת הכוח האחורית (PTO) מוצעת כאופציה מערכת PTO מרכזית (עד 2,000 סל"ד) להפעלת ציוד המותקן במרכז הטרקטור, דוגמת שולחנות כיסוח. קיוטי מציעה גם מעמיס קדמי מייצור עצמי הייעודי לדגמים אלו (KIOTI KL4020 Front End Loader), המסוגל להניף מטען עד למשקל של קרוב ל-600 ק"ג ולגובה מרבי של 2.5 מטרים. עוד אופציה היא מערכת מחפרון המותקנת בחלקו האחורי של הטרקטור המוצעת בשם KIOTI KB2475L.
בקיוטי מכוונים טרקטורים אלו לשימוש מוניציפאלי, גננות, משתלות וחקלאות מעורבת – חקלאי הנדרש לטרקטור "כולבויניק" רב-משימתי במשק או בחווה הקטנים/בינוניים. הוספת הקבינה הממוזגת נועדה כמובן להציע נוחות ואיכות חיים טובים יותר עבור המפעיל, ובין היתר לאפשר עבודה גם בתנאי מזג אוויר קשים יותר – חמים או קרים בקיצוניות. שיפור הנוחות וסביבת העבודה משפיעה כמובן גם על התפוקה, העולה מן הסתם כאשר למפעיל נוח ונעים יותר. בקיוטי טוענים כי בפיתוח ותכנון תא המפעיל החדש נלקחו בחשבון בקשות, הערות ורעיונות מצד לקוחות, מתוך כוונה לענות באופן מיטבי על צורכי השוק של כלים אלו. הטרקטורים של קיוטי מיובאים לארץ על ידי חברת צ.ל.ע מעמק חפר.