מכסחת Toro TimeCutter HD
מכסחת Toro TimeCutter HD

מכסחת Toro TimeCutter HD

יצרנית ציוד הגינון האמריקאית Toro משיקה דור מכסחות 'בלרינה' (למפעיל נוסע עם יכולת סיבוב על צירה) חדש. מדובר בסדרה הוותיקה TimeCutter המוצעת לאחר רענון טיפול שורש יסודי בכל המערכות ומכל היבט.
מדובר בסדרה TimeCutter HD – סדרת מכסחות המיועדות לשימוש מקצועי למדשאות גדולות. בטורו מדגישים כי כמעט הכל חדש ביחס לדגמי 2016, ובכלל זה השלדה, שולחן הכיסוח, מנגנון ומערכת הכיסוח (3 להבים), המנוע, יחידת הכיסא ואמצעי התפעול. הכוח מגיע ממנוע דו-צילינדרי בנפח 708 סמ"ק הממותג כ-Toro (לא נמסרה זהות היצרן) והמציע 22 כ"ס. בטורו טרם פרסמו מפרט טכני מלא, כך שגם נתון המשקל – שמתיימר להיות נמוך ביחס למקובל בסגמנט – אינו ידוע בשלב זה.

מכסחת Toro TimeCutter HD

מכסחת Toro TimeCutter HD

דגמי ה-TimeCutter HD מוצעים בשלב ראשון עם שולחנות המציעים רוחב כיסוח של 122 או 137 ס"מ לבחירה. שני דגמי הסדרה מוצעים עם מערכת שיכוך המכונה MyRide הרשומה כפטנט של טורו. הודות לשיכוך המוצע במכסחות החדשות, מסבירים בטורו, ניתן להעלות את מהירות העבודה גם כאשר תנאי הקרקע אינם נוחים, עם מהמורות, קפלים או בורות שהיו מונעים תנועה מהירה וחלקה באמצעות מכסחת סטנדרטית. בנוסף לשיכוך יחידת השולחן – המאפשר לשולחן הכיסוח לנוע בחופשיות ביחס למכסחת, מבלי להשפיע על מצב הרעידות והמכות המועברות מהקרקע – מוצעת יחידת כיסא חדשה, משוככת אף היא המאפשרת כיוון נוח מבעבר בהתאם לצרכים, לתנאי העבודה ולממדי ומשקל גוף המפעיל.
פונקציה נוספת המוצעת במכסחות החדשות נקראת SmartSpeed; מדובר במערכת המגבילה או מחלקת את נתון מהירות העבודה לשלושה חלקים, לפי הצורך ותנאי העבודה: מהירות איטית לכיסוח איכותי ומוקפד, מהירות ביניים לרוב תנאי העבודה ומהירות גבוהה לשטחים פתוחים עם עשבייה שאינה אחידה. מהירות סיבוב להבי הכיסוח נותרת בכל המצבים במצב מקסימלי. יבואנית טורו לארץ היא חברת ר.ט. כהן

מכסחת Toro TimeCutter HD

מכסחת Toro TimeCutter HD