קלאאס קסריון 5000
קלאאס קסריון 5000

קלאאס קסריון 5000 עם צמיגי Mitas; זיכיון יבוא ושיווק צמיגי Mitas בישראל עובר לחצב סחר בע"מ

זיכיון יבוא והפצת צמיגי מיטאס (Mitas) עובר ידיים; חברת חצב סחר (1993) בע"מ היא מעתה היבואנית והמפיצה הרשמית של צמיגי מיטאס (Mitas) לארץ, לאחר תקופה בה נתון היה הזיכיון בידי חברת תמיג. חצב סחר (1993) בע"מ הינה יבואנית צמיגים ובעלת מפעל לחידוש צמיגי תעופה וצמיגי משא מהוותיקות בענף הצמיגים בארץ, ומתמחה ביבוא ושיווק צמיגים למגזרים 'מקצועיים', כמו חקלאות, תעשייה, ציוד מכני הנדסי ורכב כבד .כפועל יוצא מחזיקה החברה צי ניידות להתקנת צמיגי עפר וצמיגים מלאים למלגזות עד בית הלקוח.

Mitas TF-06

צמיג Mitas TF-06 לסרן קדמי בטרקטורים עם הינע אחורי

מהחברה נמסר לנו כי היא נמצאת כיום בתקופת צמיחה מהירה; רק לאחרונה סיפרנו לכם על קבלת זיכיון יבוא ושיווק צמיגי Petlas לידיה – חברה תורכיה המתמחית בצמיגים לחקלאות, תעשייה וציוד כבד. הוספת המותג מיטאס – הנחשב מותג איכות באירופה – נראה כצעד טבעי וכחיזוק מעמדה של היבואנית והמפיצה בתחום הצמיגים למגזרים דנן. בחצב סחר רואים בקבלת הזיכיון של מיטאס כניסה אל לב שוק הפרימיום בארץ, עם מוצר המיועד להתחרות ראש בראש מול המותגים המובילים כיום בתחום.
Mitas שייכת כיום לענק מוצרי הפלסטי והגומי השבדי טרלבורג הנחשב בעצמו ליצרן מוביל בעולם בכל הקשור לצמיגים לחקלאות ולציוד מכני הנדסי המופצים תחת השם Trelleborg. מיטאס ייצרה עד אמצע 2016 צמיגים לשימוש חקלאי עבור ענקית הצמיגים הגרמנייה קונטיננטל, מה שבהחלט מוכיח את איכות ורמת הייצור בחברה – אז ביטלה קונטיננטל את ההסכם וחזרה לייצר צמיגים לחקלאות בעצמה.

Mitas 1250/50R32 SFT

צמיג Mitas 1250/50R32 SFT לקומביינים כבדים

רכישת מיטאס על ידי טרלבורג מהווה לא רק תעודת הערכה לאיכות ורמת מוצרי היצרן הצ'כי במקור, אלא גם אפשרה לטרלבורג לשים ידה על טכנולוגיה מתקדמת שפותחה על ידי מיטאס ורשימת פטנטים ומוצרים ייחודיים הנמצאים בידיה. בין אלו נציין צמיג לחקלאות המאפשר העלאת והורדת לחץ אוויר בשניות – מתוך הקבינה (ראו כאן), צמיג חלול, עם דופן אחת בלבד וללא פנימית (ראו כאן), מגוון צמיגי 'ציפה' – רחבים במיוחד, לנשיאת משקלים גבוהים מאוד והכל תוך מינימום דחיסת קרקע (ראו דוגמא כאן) ועוד.
למיטאס היצע רחב ביותר של צמיגים לשוק החקלאי – ולא רק – כאשר לחברה ליין ייעודי ומקצועי לכל תחום, מטרקטורים בכל הגדלים, דרך ציוד נגרר, קומביינים, מקצרות, מעמיסים לשימוש חקלאי, מיני מעמיסים, ציוד יערנות ועוד.
בחברת חצב סחר (1993) בע"מ מצהירים כי בכוונתם להפוך לחברה המובילה את שוק צמיגי התעשייה והחקלאות בארץ, ושני המותגים הרלוונטיים שבבעלותה – האחד תחרותי יותר במחירו והשני מותג פרימיום – מהווים ללא ספק כיוון נכון.
לקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נאור פריידין, מנהל שיווק ומכירות תחום צמיגי חקלאות ותעשייה בח.צ.ב סחר בע"מ בטל' 052-7777926

Mitas VF 600/70R30 HC 2000

צמיג Mitas VF 600/70R30 HC 2000 לטרקטורים גדולים