מזרעה אמזון Cataya
,

מזרעות חדשות מ-Amazone

מזרעה אמזון Cataya

מזרעה אמזון Cataya

אמזון (Amazone) הגרמנייה מוסיפה מזרעות דריל להיצע המתמקמות מעל למזרעות הוותיקות D9 ו-AD שבהיצע, כמתקדמות וכגדולות ביותר. מדובר בסדרה חדשה המכונה Cataya הכוללת מנגנוני הפעלה חדשים, מיכל זרעים שתוכנן מחדש, מערכת בקרה ושליטה חדשות ועוד. הרעיון הוא להציע מזרעה מתקדמת הניתנת להתאמה מדוייקת מאי פעם לדרישות החקלאי, בין אם מדובר בחקלאי המעבד את אדמותיו בעצמו, על שלל האפשרויות וסוגי הקרקע, ובין אם מדובר בקבלן הנדרש לכלי אמין ו-וורסטילי, קל ונוח לעבודה וכיול.

מזרעה אמזון Cataya

מזרעה אמזון Cataya

אמזון Cataya היא מזרעת דריל חדשה לגמרי, שתוכננה מן המסד מחדש – מדגישים אנשי היצרנית. מנגנון העברת הזרעים הנו חשמלי וניתן כמובן לכיוון מדויק, בהתאם לסוג, גודל ודרישות הזרעים, כמו גם סוג הקרקע וכיו"ב. ניתן להזמין את המזרעה עם מנוע חשמלי אחד או שניים, לפי הצורך והעומס המתוכנן. כך ניתן לזרוע רק עם מחצית מרוחב המזרעה, מבלי להידרש לרדת מהטרקטור. מערכת הצלחות החדשה כוללת כאן צלחות כפולות, הלהבים חדשים, מערכת הצנרת חדשה ומיכל הזרעים – כנ"ל.

מזרעה אמזון Cataya

מזרעה אמזון Cataya

זה האחרון מוצע בנפח סטנדרטי של 830 ליטר, אך ניתן להזמין הגבהה המגדילה את הנפח לכדי 1,270 ליטר. המזרעה Cataya מוצעת עם 20 או 24 יחידות 'דריל' לבחירה, עם מרווחי זריעה של 12.5 או 15 ס"מ, לבחירה.
המזרעות החדשות מסדרה Cataya ניתנות לעבודה עם כל התוספות – צלחות מסוגים שונים, שיני קולטיבטור, גלילי הידוק וכיו"ב – המוצעות על ידי אמזון. יבואנית אמזון לארץ היא חברת האחים ניסנבוים מיבנאל.

מזרעה אמזון Cataya

מזרעה אמזון Cataya