, ,

הקייס למטעים ולכרמים

קייס Quantum F

קייס Quantum F

קייס משיקה את הדור הבא של טרקטורי הכרמים והמטעים קוואנטום (Quantum) – המקבילה לסדרה T4 מבית ניו הולנד, החברה-האחות. בקדומה לדור הקודם של הסדרה – כמו גם בסדרה T4 של ניו הולנד – יוצע הקוואנטום גם בעתיד בשלוש גרסאות מרכב, השונות זו מזו בעיקר ברוחב המינימאלי: V (מלשון Vineyard – כרם) עם רוחב מינימום של כ-106 ס"מ; N (מלשון Narrow – צר) עם רוחב מינימום של כ-123 ס"מ ו-F (מלשון Fruit, קרי: מטעי פירות) עם רוחב מינימום של כ-138 ס"מ. סדרה קוואנטום מיוצרת בטורקיה ומוצעת גם בגרסאות רב תכליתיות כטרקטורים בסיסיים ורב שימושיים.

קייס Quantum V

קייס Quantum V

העדכון הבולט ביותר בסדרה העדכנית, תרתי משמע, הוא בעיצוב; יחידות החזית, חופת המנוע וחלקים מהקבינה "יישרו קו" עם העיצוב העדכני של קייס. בקייס מציינים כי לא מדובר בקוסמטיקה בלבד, אלא בהשקעה רבה בכל חלק ופרט במטרה למזער את סיכויי הפגיעה מצד ענפים בולטים ולאפשר הצמדת הגלגלים הקדמיים קרוב ככל הניתן לשלדה בכדי לשמר את המימד הצר, ויחד עם זאת לאפשר היגוי חד מבעבר.
המנועים הם חדשים, מתוצרת FPT (פיאט) ובנפח 3.4 ליטרים המחליפים מנועי 3.2 ו-4.5 ליטר וותיקים יותר בסדרה היוצאת. בקייס טרם פורסם המפרט המלא או אף היצע הדגמים העדכני, אך ניתן לשער כי מדובר בהיצע וטווחי הספק דומה למה שהכרנו בסדרה זו, קרי בין 65 ל-106 כ"ס. המנועים החדשים דורשים החלפות שמן רק בכל 600 שעות עבודה.

קייס Quantum

קייס Quantum

הכוח מועבר אל כל הגלגלים או רק אל האחוריים באמצעות תיבות 16F/16R Synchro Shuttle, 16F/16R Power Shuttle או 32F/16R Power Shuttle עם 2 מהירויות, לבחירה. למנועים החדשים מערכת בקרת מהירות חדשה ומתקדמת, המאפשרת את גובה סל"ד המנוע בהתאם לדרישה ולאופי העבודה במטרה להציע ניצולת מרבית יחד חיסכון בבלאי ובצריכת הדלק.
המערכת ההידראולית משופרת ביחס למוכרת בסדרה היוצאת, מדגישים בקייס, וכוללת אופציה למשאבה בספיקה גבוהה יותר כאשר סוג העבודה דורש הפעלת ציוד הדורש יותר כוח. בסדרה החדשה ניתן לקבל משאבה בספיקה של עד 80 ליטר/דקה, בהשוואה לעד 64 ליטר/דקה שהוצעו במשאבות הספיקה המשופרת בסדרה היוצאת.
הטרקטורים מסדרה קוואנטום החדשה של קייס יחלו להימכר בתחילת 2017, קרי בעוד שבועות ספורים. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן ובנו.

קייס Quantum V

קייס Quantum V