מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A
מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

ג'ון דיר מרחיבה את משפחת מכסחות התופים המקצועיות שלה עם הוספת "אמת המידה" החדשה, כמאמר דובר החברה, "הסטנדרט הקובע מעתה" בדמות ה-8900A החדשה. המכסחת החדשה מוגדרת כגולת הכותרת בהיצע מכסחות התופים של היצרנית, וככלי שתוכנן ופותח לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, קרי: תחזוקת מגרשי גולף. כמובן שהמכסחת החדשה מתיימרת לספק את הסחורה גם עם "סתם" מדשאות גדולות, אך הכיוון לעמידה בסטנדרטים הנדרשים בתחזוקת מגרשי גולף נועד להדגיש את היכולות, בתפוקה ואיכות הכיסוח, המובטחים בכלי זה.

מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

המכסחת החדשה – 8900A PrecisionCut בשמה המלא – מציעה את רוחב הכיסוח הכולל הגדול ביותר מבין כל המכסחות המקצועיות של ג'ון דיר כיום. ניתן לבחור בין תופי כיסוח ברוחב 66 או 76 ס"מ (בסה"כ 5), ולהגיע לרוחב כולל שנע מ-2.90 עד 3.30 מ'. כל תוף מונע באמצעות לחץ הידראולי ומחובר למכסחת בחיבור גמיש המאפשר מעקב מדויק – של כל תוף בנפרד – אחר תוואי השטח, במטרה לקבל כיסוח חלק ואחיד. ניתן לקבל מספר סוגי תופים, עם 5, 8 או 10 להבים, לכל סוג דשא ושיטת טיפול.

מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

מכסחת תופים ג'ון דיר 8900A

הכוח המניע מגיע ממנוע דיזל 4-צילינדרים עם הזרקה ישירה ממוצא שטרם פורסם, אך עם הספק מרבי של 48.3 כ"ס. ההינע ההידרוסטטי מתוזמן באמצעות מערכת המכונה LoadMatch לעוצמת ומהירות סיבוב תופי הכיסוח, וזאת במטרה לאפשר כיסוח אחיד ורציף בכל תנאי; המערכת מסנכרנת בין פעולת המנוע לפעולת הכיסוח בכל רגע נתון, כך שגם עבודה בשיפועים, במהירות נמוכה או גבוהה יותר אם עם צפיפות מדשאה משתנית – תישאר באיכות קבועה. מהירות הכיסוח המרבית היא 12.8 קמ"ש.
בינואר הקרוב (2017) תוצג המכסחת החדשה בפני סוכנים באירופה, ומיד לאחר מכן יוחל בשיווק ובמכירות. יבואנית ציוד הגינון של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי ובנו.