מעמיס אופני שפר 9630T
מעמיס אופני שפר 6680T

מעמיס אופני שפר 6680T

לאחר מו"מ אינטנסיבי ובחינת ארבעה מועמדים בסה"כ, בחרה יצרנית המעמיסים הקומפקטיים – סטנדרטיים וטלסקופיים – הגרמנייה שפר (Schäffer) בחברת אגרו תמיר מכפר תבור לשמש נציגתה בארץ; עד כה יוצג המותג בארץ על ידי חברת ב. מיכאל.
אגרו תמיר הנה היבואנית, בין היתר של קלאאס, ואלטרה, Rauch, דה-וולף, Väderstad ועוד – כולם נחשבים כמותגי איכות בתחום המיכון והציוד החקלאי. קבלת זיכיון שפר ממשיכה את הקו המנחה של אגרו תמיר, כפי שפורט בדיווח על קבלת הזיכיון, של התמחות במותגי איכות מובילים.

מעמיס אופני שפר 4350

מעמיס אופני שפר 4350

שפר היא חברה משפחתית שהוקמה ב-1956 ומתחילת דרכה התמחתה בשוק החקלאי; החברה החלה בייצור מעמיסים, כפות ומזלגות לשימוש חקלאי להתקנה על טרקטורים. ב-1979 השיקה את המעמיס החקלאי הראשון שלה, כלי קומפקטי שהיה הראשון מסוגו להצטייד במערכת העברה הידרוסטטית ובמנגנון חיבור וניתוק מהיר בקצה הזרועות. כלי זה החל מסורת הנמשכת עד היום של מעמיסים לשימוש חקלאי, כאשר בניגוד לרוב המעמיסים המוצעים בשוק – בעיקר מבית יצרניות גדולות יותר – שהנם למעשה הסבה או התאמה של מעמיס שנוצר לעבודות עפר, בניין ותשתיות, המעמיסים של שפר תוכננו ונבנו לשימוש חקלאי תחילה.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מאגרו תמיר נמסר לנו כי במהלך השבועות הקרובים יצאו נותני השירות מטעמה להשתלמויות והדרכות במפעל שפר בגרמניה, במטרה להציע רמת שירות וטיפולים ראויה. השירות יתבסס על אנשי שירות מטעם החברה שיצוידו ברכבי שירות, למתן מענה מהיר ויעיל אצל הלקוח.
לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לאגרו תמיר בטל' 04-8718010

מעמיס אופני שפר 2345SLT

מעמיס אופני שפר 2345SLT