לנדיני סדרה 6 Active
,

עוד אבזור בלנדיני

לנדיני סדרה 6 Active

לנדיני סדרה 6 Active

לנדיני משיקה קטגוריית אבזור ומפרט חדשה לטרקטורים מסדרה 6 ו-7 שלה תחת השם Active. אנשי היצרנית האיטלקייה מתארים את הדגמים החדשים כ"משלבים טוב מתמיד בין תכונות הגרסאות המכאניות לאלו המשופעות אלקטרוניקה", כאשר המטרה היא להציע טרקטורים משודרגים, עם מערכות חזקות ומתקדמות יותר לשימוש אינטנסיבי יותר. טרקטורים אלו מוצעים גם ברמת אבזור ונוחות גבוהה יותר עבור המפעיל, כך שהפנייה היא גם אל חקלאים המחפשים טרקטור עיקרי עבורם, בתוכו יבלו זמן רב. בלנדיני ממקמים את גרסאות ה-Active בין גרסאות ה-4 צילינדרים הבסיסיים מסדרה 6L לבין גרסאות ה-Dynamic ה-4 צילינדרים מסדרה 6 וסדרה 7.
צמד גרסאות ה-Active מסדרה 7 מוצעות עם 152 כ"ס (לנדיני 7-160 Roboshift) או עם 165 כ"ס (לנדיני 7-175 Roboshift). אלו גרסאות המאפשרות 'פיק' של תוספת 10 כ"ס ב-PTO בעת הצורך והן מוצעות עם ההכנות הנדרשות לנסיעה מהירה על כביש ציבורי. גרסאות ה-Active הן בסדרה 6 והן בסדרה 7 מצוידות כאמור עם קבינה משודרגת, כאשר כאופציה ניתן לקבלה עם שיכוך הידראולי ולהשלמת התמונה – שיכוך גם בסרן הקדמי. המשאבה ההידראולית הסטנדרטית היא בתפוקה מרבית של 88 ליטר/דקה וניתן לקבל כאופציה משאבה מחוזקת בספיקה מרבית של 123 ליטר/דקה. משאבה זו מגיעה מגרסאות ה-6 צילינדרים בסדרה 7, שם היא מהווה ציוד סטנדרטי. שתי המשאבות דנן מיועדות לטובת הוצאת כוח להפעלת ציוד חיצוני, כאשר משאבה נוספת (בספיקה של 44 ליטר/דקה) אחראית בכל הגרסאות על ההיגוי והבקרות המופעלות הידראולית.

לנדיני סדרה 7 Active

לנדיני סדרה 7 Active

כל גרסאות ה-Active החדשות מוצעות עם תיבת הילוכים מדגם Semi-Powershift Roboshift הכוללת 6 טווחים וארבעה שלבי פאוורשיפט היוצרים יחד קונפיגורצית הילוכים של 24×24. כאופציה ניתן לקבל גם הילוכי זחילה ואז מדובר יהיה ב-40×40 הילוכים (קדמיים ואחוריים, בהתאמה). התפעול נעשה באמצעות כפתורים הממוקמים על 'ג'וי-סטיק' חדש הממוקם על קונסולה ימנית חדשה, וניתן מעתה לכייל מהירויות קבועות לזיכרון לשימושים שונים, לייעול והקלת המעבר מסוג עבודה אחד למשנהו.
גרסאות ה-Active החדשות של לנדיני תוצענה בשוק החל מסוף ינואר, 2017. יבואנית לנדיני לארץ היא חברת דוד צ'פניק ובניו.