Amazone Cayros
, ,

מחרשות חדשות מ-Amazone

Amazone Cayros XM

Amazone Cayros XM

בעקבות רכישת חטיבת המחרשות של קונצרן Vogel & Noot האוסטרי בספטמבר, מגבירה Amazone הגרמנייה את ייצור המחרשות שלה, עם הרחבת ההיצע והוספה של דגמים חדשים. Amazone החלה לייצר מחרשות – כחלק מהיצע הציוד והמיכון החקלאי הנרחב שלה – רק ב-2013, ורכישת עסקי המחרשות מהמומחית האוסטרית נועדה מן הסתם לעבות ולשדרג אגף זה בחברה.

Amazone Cayros XMS

Amazone Cayros XMS

אל סדרת המחרשות הרתומות והמתהפכות Cayros מצטרפים עתה חמישה דגמים חדשים, המוצעים במידות שונות ולייעודים שונים.
הבסיסית היא תת הסדרה Cayros M המיועדת להירתם לטרקטורים עם עד 120 כ"ס, והמוצעת בגרסאות של 3 או 4 להבים. תת הסדרה Cayros XM מיועדת לעבוד עם טרקטורים להם עד 140 כ"ס, תת הסדרה Cayros XMS לטרקטורים עם עד 200 כ"ס, Cayros XS לטרקטורים עם עד 260 כ"ס ו-Cayros XS pro המתוכננת להתמודד עם טרקטורים להם עד 380 כ"ס. למעט סדרה Cyros M מוצעות יתר הסדרות עם 3-6 להבים, לבחירה.

Amazone Cayros XS

Amazone Cayros XS

הסדרות החדשות מוצעות כמוצר וורסטילי הניתן להתאמה מדויקת בהתאם לצורכי הלקוח, על פי סוג העבודה, הדרישות, הקרקע וכיו"ב. כולן תוכננו לתפקד תחת עומס מרבי, קרי: בשירות משקים גדולים או קבלנים, וכמובן בהתאם לרמות ההספק וליכולות ההולכות וגוברות של הטרקטורים בני ימינו. לכל הגרסאות אפשרות כיוון מרווחים ורוחב עבודה הן מכאני והן הידראולי, לפי בחירה. גם סעיף ההגנה בפני נזקי אבנים וסלעים נתון לבחירה, עם אופציות הכוללות מנגנוני קפיצים/שיכוך מכאניים, חצי אוטומטיים או אוטומטי-הידראולי מלא. זאת ועוד: גם שלדת המחרשה ניתנת לבחירה, לפי שיקולי משקל, עומס, כוחות המופעלים עליה, גודל הטרקטור ועוד. המחרשות החדשות יחלו להימכר כבר בינואר הקרוב. יבואנית Amazone לארץ היא חברת האחים ניסנבוים.