ניו הולנד T4.110F
, ,

טרקטורים למטעים וכרמים חדשים מניו הולנד

ניו הולנד T4.110N

ניו הולנד T4.110N

ניו הולנד מציגה באיטליה סדרות חדשות ומעודכנות של טרקטורים למטעים ולכרמים; מדובר בטרקטורים האופניים מהסדרות T4 V/N/F ובטרקטורים הזחליים מהסדרה TK4, שאצלנו פחות מוכרים ומקובלים. עיקר החדשות הן בהעלאת ההספק, המומנט והתפוקה – במקביל לירידה בצריכת הדלק ובפליטת הגזים הרעילים, ושיפור משמעותי, כפי שמציינים אנשי ניו הולנד, בכל הקשור להנדסת אנוש, אבזור ונוחות עבור המפעיל. "הסדרות החדשות T4 V/N/F ו-TK4 תוכננו במטרה להציע רב שימושיות ואיכויות שטרם ראינו בסגמנט" אמר בעת ההשקה שון לנון, ראש תחום פיתוח טרקטורים בחברה. "כלים אלו תוכננו להתאים הן לחקלאי העובד בקנה מידה קטן ובעבודות מסורתיות ומקובלות, עבור דרך חקלאים המעבדים שטחים גדולים ומגוונים ועד לחקלאים או קבלנים הנדרשים לכלים מיוחדים, מותאמים למשימה ונוחים להתאמות מיוחדות לפי כל דרישה או גחמה". בניו הולנד – יצרנית הנחשבת מומחית בכל הקשור לטרקטורים קומפקטיים לכרמים ומטעים – מדגישים עוד את סעיפי הבטיחות והנוחות, כאמור, שמוקמו "בראש סדרי העדיפויות של המתכננים".

ניו הולנד T4.110V

ניו הולנד T4.110V

סדרה T4 החדשה בגרסאות המטעים שלה – V, N ו-F – עברה רענון מקיף כאשר החלק הבולט ביותר הוא מן הסתם העיצוב; כל חופת המנוע היא חדשה לגמרי ולמרות שימוש בקבינה מהדור הקודם, גם שם בוצעו עדכונים ונגיעות קלות; גאווה רבה מפגינים בניו הולנד לגבי הקבינות החדשות המוצעות עבור הטרקטורים האופניים החדשים; מדובר על פיתוח עצמי המכונה BlueCab 4 – תא מפעיל שלפחות מן ההיבט הבטיחותי "עובר בהרבה את התקנים והנדרש כיום בחוק", כמאמר אנשי החברה.

ניו הולנד T4.110F

ניו הולנד T4.110F

הקבינה החדשה פותחה במיוחד עבור דגמי המטעים של סדרה 4T. דגש מיוחד ניתן על מערכת הסינון המתיימרת למנוע חדירת חומרי הדברה מסוכנים אל תא המפעיל. הגרסה העדכנית של הקבינה – זו המוצעת בדגמי 2017 החדשים של הסדרה – מתיימרת להציע את רמת הסינון הטובה ביותר בתחום כיום, מבטיחים בפיאט, וזאת בין היתר לאחר שנתיים של "מבחנים ובדיקות בתנאי קיצון". מערכת המסננים הכפולים הייחודיים מוגנת בפטנט והיא מותקנת בגג הקבינה.

ניו הולנד T4.110V

ניו הולנד T4.110V

המערכת מאפשרת עבודה ב-2 מצבים – בהתאם לסוג הריסוס, רמת הרעילות, תנאי מזג האוויר ועוד – ובכך להאריך את חיי המסננים ולהרחיב את תוקפם, מה שכמובן מוזיל את עלויות התחזוקה השוטפות. עוד שיפור בקבינה בסדרות העדכניות לעומת קודמותיהן הוא ברמת הבידוד בפני רעשים: מדד הרעש עומד כיום על 78 dB(A) לעומת 82 dB(A). היצע המנועים נותר כמקודם מתבסס על מנועי FPT בנפח 3.4 ליטר, העומדים בכל התקנים המחמירים והעדכניים ביותר באירופה. בסדרות T4 V/N/F החדשות מוצע מנוע זה בטווח ההספק שבין 74 עד 106 כ"ס.

ניו הולנד TK4.100M

ניו הולנד TK4.100M

ניו הולנד סדרה TK4 החדשה מחליפה את סדרה TK4000 ומוצגת כ"פרי פיתוח במשך עשורים" וכ"המשך ישיר באבולוציה של היצרנית"; ניו הולנד, כיום חלק מקונצרן פיאט, מתייחסת לפיאט 700C שהוצג ב-1932 ושייצורו הסדרתי החל ב-1934 לאביו הקדמון של טרקטור הזחלים העדכני ביותר שלה, למרות שהלכה למעשה אין ולו קשר קלוש בין הדגמים.

פיאט 700C

פיאט 700C (אבטיפוס מ-1932)

פיאט היתה הראשונה להציע טרקטור זחלי באירופה ובניו הולנד – ממשיכתה המודרנית של חטיבת המיכון החקלאי של פיאט לשעבר, חשוב היה להדגיש זאת. סדרה TK4 מצוידת במנועי FPT (פיאט תעשייתי) חדשים העומדים בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר באירופה כיום. ההיצע כולל 3 דגמים: TK4.80 עם 74 כ"ס; TK4.90 עם 84 כ"ס ו-TK4.100 עם 98 כ"ס. בניו הולנד ביצעו גם רענון ועדכון בכל הקשור לעיצוב, כאשר מעתה מעוצבים גם הטרקטורים הזחליים מסדרה TK4 על-פי קו העיצוב העדכני של ניו הולנד, עם דמיון מיוחד לדגמי סדרה T4 עליה היא מבוססת. סביבת המפעיל היא חדשה לגמרי, ובכלל זה יחידות מושב, תפעול והגה חדשות. יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת נ. פלדמן ובנו.

ניו הולנד T4.110F

ניו הולנד T4.110F