מעמיס לרפתות Kramer
מעמיס אופני Kramer 5035

מעמיס אופני Kramer 5035

חברת דובי וייס שירותים טכניים בע"מ תערוך בשבוע הבא השקה מקומית לציוד מכני הנדסי וחקלאי חדש המיובא לארץ. החברה הנה זכיינית קונצרן וואקר ניוסון הגרמני (Wacker Neuson) המציע מגוון רחב של ציוד תחת שמות המותג Wacker Neuson, Kramer ו-Weidemann.
אירוע ההשקה נועד להציג בפני המגזר החקלאי את היצע המעמיסים האופניים המיועד לשימוש חקלאי – בעיקר ברפתות – מתוצרת Kramer; היצע המעמיסים של Kramer מתפרס על פני טווחי משקלי עבודה של 1.6-6.5 טון וועם כושר העמסה שבין 0.75-3.0 טון. בין המוצגים יבלוט המעמיס הטלסקופי החדש 5085T המצוייד בזרוע טלסקופית המסוגלת להרים מטען עד לגובה של יותר מ-4.6 מטרים וכיתר מעמיסי החברה מתאפיין במבנה ייחודי לסגמנט: שלדה קשיחה (שאינה פרקית) עם היגוי על כל ארבעת הגלגלים. אנשי היצרנית טוענים כי מבנה זה מעניק יציבות גבוהה יותר יחד עם כושר תמרון עדיף בהשוואה למבנה פרקי מקובל, בעיקר בשל יכולת הצידוד הן של הגלגלים הקדמיים והן של האחוריים במקביל, מה שמתיימר להציע רדיוס סיבוב קטן משמעותית. מבנה זה מהווה גם ייתרון בכל הקשור ליכולות ולבטיחות בהרמה, שכן מאחר והשלדה נותרת יציבה וקשיחה בכל מצב והימצאות הכף והמשקולת תמיד בקו הגלגלים – לא נפגעת יכולת ההרמה בעת צידוד/ביצוע פנייה. אנשי היבואנית מוסיפים כי תצורה זו מהווה יתרון משמעותי לנדרשים לעבוד בשיפועי צד.

מעמיס אופני טלסקופי Kramer 5085T

מעמיס אופני טלסקופי Kramer 5085T

אנשי דובי וייס מדווחים כי הנם פועלים לקבלת האישורים והתקינות הנדרשות לייבא את המעמיסים של Kramer עם תקני ואישור גרירה, כולל מספר צהוב חקלאי – בהתייחס אליהם כאל טרקטור חקלאי מבחינת אגרות רישוי, רישיון נהיגה לטרקטור וטסטים.
ההשקה תכלול הצגת המעמיסים החדשים של Kramer, מגוון ציוד המתחבר אליהם, תצוגת יכולות שתיערך על ידי מפעיל/מדגים מהמפעל בגרמניה, מגוון ציוד מכני הנדסי נוסף ועוד.
ההשקה תיערך בימי רביעי, חמישי ושישי בתאריכים 30.11, 1.12 ו-1.12 בהתאמה, במתחם חברת דובי וייס בקיבוץ לוחמי הגטאות הממוקם בין עכו לנהריה. שעות ההשקה הן 10:00-18:00 בימי רביעי וחמישי ובין 08:-12:00 ביום שישי. בימי רביעי וחמישי תוגש ארוחה למבקרים ובין היתר ינכחו במקום נציגי המפעלים השונים הרלוונטיים של הקונצרן. הציבור מוזמן!
לפרטים נוספים ניתן לפנות לדני לב רן בטל' 054-4798333 או למשרדי החברה בטל' 04-9933877