ניו הולנד RB125
,

הקומבינה של ניו הולנד

ניו הולנד RB125

ניו הולנד RB125

קייס (CASE) חשפה לפני יותר משלושה חודשים את מכבש החציר/קש החדש RB545 והיה זה עניין של זמן עד שהחברה האחות ניו הולנד תציג את גרסתה לנושא, וזה אירע זה עתה. כמקובל אצל קונצרן CNH – אליו שייכים הן קייס והן ניו הולנד (ויצרניות נוספות…) – הציוד החקלאי זהה ברוב המקרים, וכך גם עתה, כאשר מעבר לצביעה ולוגו שונים אלו מכבשים זהים.

ניו הולנד RB125

ניו הולנד RB125

המפרט הטכני זהה אצל ניו הולנד וקייס כאשר גם את המכבש החדש תחת המותג ניו הולנד ניתן לקבל בתצורה סטנדרטית, קרי: סרן אחד וממדים קומפקטיים כאשר החבילה מתגלגלת מחלקו האחורי של המכבש היישר אל הקרקע, או בתצורת Combi כאשר אל חלקו האחורי של המכבש מחובר מנגנון עיטוף העוטף את החבילה בטרם היא 'משוגרת' החוצה. גרסה זו נשענת על 2 סרנים (4 גלגלים). גרסה זו פחות רלוונטית ונפוצה בשוק שלנו.

ניו הולנד RB125 Combi

ניו הולנד RB125 Combi

ניו הולנד RB125 מהווה מכבש משודרג ומשופר בהשוואה לדגמים מקבילים קודמים; בניו הולנד טוענים כי מדובר בתכנון ועיצוב חדשים מן המסד, כאשר דגש עיקרי הושם על שיפור אחידות ואיכות החציר, הקש או הירק הנקצץ. מערכת חדשה של הובלת הירק/קש מהאיסוף על הקרקע ועד לסיום מלאכת הדחיסה מבטיחה איכות חבילה גבוהה מאי פעם, יחד עם יכולת התאמת קצב העבודה לתנאים ומהירות הנסיעה. מערכת האיסוף (Pick-Up) החדשה כאן מציעה רוחב של 230 ס"מ – רחב ב-30 ס"מ ביחס לדגם הקודם. דגש רב הושם גם על שיפור הגישה והנוחות בטיפולים, בין אם מדובר בתחזוקה במהלך העבודה ובין אם בתחזוקה מכאנית שוטפת.

ניו הולנד RB125 Combi

ניו הולנד RB125 Combi

המכבש החדש – בשתי תצורותיו – תוכן להתאים למגוון רחב ככל הניתן של תנאי עבודה במטרה לקרוץ לקהל רחב מתמיד של חקלאים; כמו עם המכבש המקביל לבית קייס כך מיועד גם הניו הולנד RB125 החדש לחקלאים המכינים את הירק/חציר/קש שלהם בעצמם, לרוב במשקים מעורבים קטנים ובינוניים. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואנית ניו הולנד לארץ – חברת נ. פלדמן ובנו.