קונגסקילדה Germinator SP6000
, ,

ניו הולנד מרחיבה את ההיצע

טרקטור ניו הולנד עם מגוב רוטורי מתוצרת kongskilde

טרקטור ניו הולנד עם מגוב רוטורי מתוצרת kongskilde

CNH Industrial, חברה-בת בקונצרן פיאט האיטלקי והבעלים, בין היתר, של ניו הולנד וקייס, חתמה על הסכם רכישה של יצרנית הציוד החקלאי הדנית קונגסקילדה (Kongskilde). העסקה נעשתה באמצעות ניו הולנד, שתטמיע את מוצרי קונגסדילה בהיצע המתרחב שלה, במטרה להציע one stop shop עבור לקוחותיה, שתכלול מעתה גם מחרשות, ציוד לחציר וקש ועוד ציוד לעיבודי קרקע המיוצרים כיום על ידי המומחית הדנית. שתי היצרניות לא פרסמו את גובה והיקף העסקה.

טרקטור ניו הולנד גורר קולטיבטור kongskilde מסדרה 9200

טרקטור ניו הולנד גורר קולטיבטור kongskilde מסדרה 9200

Kongskilde Industries מייצרת מגוון רחב של ציוד ומיכון חקלאיים, הכולל מקצרות ומכסחות, מגובים, מקצרות לתחמיץ, מערבלי מזון, מחרשות, מזרעות, מקלטרות ועוד. בנוסף מתמחית החברה מציוד למרכזי מזון, לממגורות, ליבוש זרעים, הובלת תבואה וזרעים, מטהרי אוויר ועוד. לחברה מפעלים בדנמרק, שבדיה, פולין, ארה"ב ועוד.

קונגסקילדה Germinator SP6000

קונגסקילדה Germinator SP6000

רכישת קונגסדילה נועדה להרחיב את היצע הציוד המוצע לחקלאי על ידי ניו הולנד (בשלב ראשון; ייתכן ובעתיד ישווק גם תחת שמות המותג CASE ו-Steyr) ולאפשר לסוכנים להציע מנעד רחב מאי פעם של ציוד חקלאי באותה הנקודה. המהלך נועד כמובן, בין היתר, לחסום מתחרות המציעות ציוד חקלאי מגוון בנוסף למיכון הכבד דוגמת טרקטורים וקומביינים, ולאפשר לניו הולנד להעלות את רמת התחרותיות של הדילרים שלה, שכיום נעדרו אופציות רבות בתחום המיכון החקלאי או שנאלצו לעבוד במקביל עם יצרניות נוספות.

קונגסקילדה Germinator Pro

קונגסקילדה Germinator Pro

מ-CNH נמסר כי "CNH תעניק מעתה שירות ללקוחות קונגסדילה והשיווק והמכירות יעברו תחת אחריות קבוצת ניו הולנד אשר בבעלות הקונצרן". לא ברור עדיין האם סוכני קונגסדילה כיום יעברו לעבוד תחת הבעלים החדשים אך יישארו כמות שהם, או שזיכיון קונגסדילה בגלגולה החדש – תחת שם המותג 'ניו הולנד' יעבור לסוכני ניו הולנד. כיום נמצא זיכיון קונגסדילה בידי חברת יעדים לשיווק מאשקלון, וזיכיון ניו הולנד (חקלאות) בידי חברת נ. פלדמן ובנו מחיפה.