מיני מעמיס קייס SV340
, ,

מיני מעמיס חזק מ-CASE

מיני מעמיס קייס SV340

מיני מעמיס קייס SV340

אגב ציוד מכני הנדסי בקייס מרחיב את היצע המיני מעמיסים האופניים שלו עם השקת ה-SV340 החדש (V = מנגנון הרמה וורטיקאלי). המיני מעמיס החדש (יעה זחלי, בשמו המקצועי) מצויד במנוע FPT מוכר בנפח 3.4 ליטר ועם 4 צילינדרים המציע 90 כ"ס הכולל מפחת קטליטי סלקטיבי החוסך את הצורך במסנן חלקיקי דיזל. הספק זה מיישר קו עם הספק היעה הזחלי החזק בהיצע קייס – קייס TV380 הוותיק יותר, והיעה האופני קייס SV300 שגם הוא מצוייד ב-90 סוסים באורוותו, אך מציע יכולות הרמה נמוכות יותר. המנוע עומד כמובן בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר כיום.

מיני מעמיס קייס SV340

מיני מעמיס קייס SV340

קייס SV340 מציע משקל עבודה של 4.1 טון בקירוב, כוח פריצה של יותר מ-4.3 טון ויכולת הרמה מרבית של קצת יותר מ-1.5 טון. גובה ההרמה המרבי – מדוד בציר הכף/מזלג – הוא 3.3 מטרים, נתון המספק מענה ללא מעט משימות במשק, בלול, בחווה, במשתלה או בשדה, עם יכול הגעה מעבר לסף רוב ארגזי המשאיות או נגררי הטרקטורים המקובלים.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

בקייס מייעדים אם כן את היעה האופני החדש והחזק לעבודות מגוונות בתחומי החקלאות, השתלנות והפיתוח הנופי, בכל המקומות בהם נדרש כלי קומפקטי וקטן (לבטח ביחס ל'שופל' סטנדרטי) אך בעל יכולות הרמה מרשימות.
תוספת הכוח ב-SV340 החדש אפשרה התקנת זרועות הרמה חדשות, מאסיביות וחזקות יותר מהמוכר מיתר דגמי סדרה SV של קייס. למיני מעמיס אופציה לקבל משאבה הידראולית עם ספיקה גבוהה יותר והוא מגיע מוכן לעבודה עם ציוד נרתם הדורש תפעול הידראולי. בקייס מציינים כי לא פחות מ-250 כלים, מחברים וציוד נלווה מקורי מתאים ל-SV340.

מיני מעמיס קייס SV340

מיני מעמיס קייס SV340

בקייס הושם דגש רב על סביבת המפעיל עם תכנון מובנה להתאים למגוון רחב של סוגי מפעילים – גם אם פחות מיומנים – בהציעו ארגונומיות מושקעת ונוחות תפעול גבוהה. הצמיגים הסטנדרטיים הם מסוג Heavy Duty במידה 17.5×14.0 ובין יתר התוספות הרבות בתשלום מוצע גם משקול נוסף, על פי הדרישה ואופי המשימות.
קייס SV340 החדש מוצע עם מחשב ניהול מנוע חדש, מתקדם ורב גוני. המפעיל יכול לבחור מבין 9 מצבי עבודה שונים הנבדלים זה מזה ברמות הרגישות, מהירות התגובה והעוצמה למהירות הנסיעה, מהירות ההרמה וההורדה של הזרועות ועוד – גם תוך כדי תנועה, ובכך "לתפור" לעצמו או לתנאי העבודה את מצב הכלי המתאים ביותר לתנאים. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה.