טרקטור זטור Proxima
טרקטור זטור Proxima

טרקטור זטור Proxima

זטור הצ'כית, יצרנית טרקטורים הנמצאת בתנופת צמיחה, מודרניזציה והתפתחות, משיקה בפולין את סדרת ה-Proxima המשופרת ל-2017 – טרקטורים רב תכליתיים עם 80-120 כ"ס.
מדובר ברענון מכאני ועיצובי, הכולל בין היתר מנועים מעודכנים – נקיים וחסכוניים יותר, כהבטחת אנשי זטור. בזטור חילקו את הסדרה ל-3 תת סדרות נפרדות, כאשר לכל אחת התכונות והמפרטים שלה, במטרה לאפשר היצע רחב במיוחד להתאמה מרבית לכמה שיותר לקוחות.
זטור Proxima CL מוצע בטווחי ההספק שבין 80 ל-100 כ"ס ותיבת הילוכים מכאנית 10+2 כבסיס, כאשר ניתן להזמין גם תיבות 12+12 (עם רוורסר) ו-20+4 הכוללת הילוכי זחילה.
זטור Proxima GP מוצע בטווחי ההספק שבן 80 ל-110 כ"ס. תיבת ההילוכים הסטנדרטית כאן היא מכאנית דו-שלבית המחולקת ל-4 קבוצות.
זטור Proxima HS מוצע בטווח ההספק שבין 80-120 כ"ס ומוצע עם תיבה סטנדרטית תלת שלבית הכוללת 4 קבוצות הילוכים ו'רוורסר' הידראולי.

טרקטור זטור Proxima

טרקטור זטור Proxima

החשוב ביותר בדגמי הזטור Proxima החדשים ל-2017 הוא ללא ספק המנוע החדש. מנוע זה – בנפח 4.2 ליטר כאשר מקורו לא ברור (האם מייצור עצמי או מיוצר עבור זטור על ידי ספק חיצוני) עומד בתקני פליטת המזהמים Stage 4 האירופאיים. מנוע זה מוצע עם החל ב-90 כ"ס (מנועי ה-80 כ"ס הם מהדור היוצא, עומדים בתקני Stage 3B) והוא מוגדר כחסכוני, נקי וקל לתחזוקה על ידי אנשי היצרנית.
מזטור הודיעו כי הטרקטורים החדשים יוצעו ללקוחות החל מסוף שנה זו – תחילת 2017, וכי הזמנות מתבצעות כבר עתה. ואצלנו?
ביוני השנה סיפרנו לכם על קביעת סוכן ישראלי לזטור, מידע שאושר על ידי זטור בצ'כיה. מאז התברר כי מדובר בחברת מפרם, המוכרת בעיקר כיבואנית ג'ון דיר, אך למעשה לא בוצעו כל פעילויות שיווק או מכירות ידועות מאז.

טרקטור זטור Proxima

טרקטור זטור Proxima