מכסחת דשא ג'ון דיר PRO 53MV
, ,

מכסחת Heavy Duty חדשה מג'ון דיר

מכסחת דשא ג'ון דיר PRO 53MV

מכסחת דשא ג'ון דיר PRO 53MV

אגף כלי הגינון בג'ון דיר מרחיב את היצע מכסחות הדשא המקצועיות שלו, עם השקת ה-Pro 53MV החדשה. מדובר במכסחת לשימוש מקצועי לשטחים בגודל של עד 5,000 מ"ר לטיפול בעשביה סבוכה, צפופה וגבוהה, כאשר העשבייה המכוסחת נותרת על הקרקע כדישון, ללא הצורך לאסוף את הגזם ולפנותו. גוף המכסחת עשוי פלדה ורוחב הכיסוח עומד על 53 ס"מ. ניתן לכוון את גובה הכיסוח לגלגלים הקדמיים ולאחוריים בנפרד בטווח הגובה שבין 30 ל-95 מ"מ. המכסחת מונעת בגלגליה האחוריים באמצעות מנוע בריגס&סטרטון בנפח 190 סמ"ק המייצר 4.4 כ"ס ב-2,800 סל"ד. מהירות הכיסוח ניתנת לכוונון בטווח שבין 2.6 ל-4.1 קמ"ש. בג'ון דיר מדגישים כי מבנה ועיצוב הלהב מאפשר ריסוק דק ואחיד – בדומה לפעולת מרסקת – ומותיר אחריו משטח מיושר ומפולס. משקל המכסחת עומד על 45 ק"ג.

מכסחת דשא ג'ון דיר PRO 53MV

מכסחת דשא ג'ון דיר PRO 53MV

עוד מודגשים חיזוקים שבוצעו במכסחת, במטרה להציע יכולות ושרידות גם בתנאים הקשים ביותר, ובכלל זה נציין את מיסבי גל הארכובה וגל הארכובה בעצמו המחוזקים והמעובים, משככי הזעזועים המותקנים בנקודות קריטיות במכסחת, מיגון מיוחד בפני רעידות בידית האחיזה והמיגונים ההיקפיים המקלים את המעבר בתוך עשביה צפופה והמגנים בפני מכות ושריטות.
בג'ון דיר פונים עם ה-Pro 53MV החדשה כאמור לגננים מקצועיים למגוון משימות כיסוח – החל במשטחים ציבוריים גדולים, עבור בניקוי וכיסוח צידי דרכים ועד לתחזוקת משטחי דשא גדולים בגינות פרטיות. יבואנית ציוד הגינון של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי בע"מ