טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity
טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

יצרנית הטרקטורים הרב משימתיים, למטעים ולכרמים קררו האיטלקייה (Carraro), תציג במהלך נובמבר טרקטור חדש בשם TTR 7600 Infinity. החשיפה המלאה מתוכננת להיערך בנובמבר במסגרת תערוכת EIMA 2016 בבולוניה שבאיטליה – תערוכה בי"ל לציוד ומיכון בתחומי הגינון והחקלאות. עיקר החדשות: מדובר בטרקטור דו-כיווני, קרי: המיועד לנסוע לשני הכיוונים, בהתאם לצורך, לייעוד ולדרישות, והמצויד במערכת העברת כוח הידרוסטאטית. קררו TTR 7600 Infinity מצטרף אל סדרת TTR של קררו – טרקטורים עם דגש על יכולת עבודה בשני הכיוונים הכוללים לשם כך עמדת מפעיל המסתובבת על צירה במלואה. סדרה זו כללה עד כה 4 גרסאות בטווחי ההספק שבין 38-99 כ"ס.

טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

קררו TTR 7600 Infinity בנוי על שלדה רחבה המכונה אצל היצרנית ACTIO והיא משלבת היגוי דו-שלבי (דהיינו: פירקיות של השלדה במרכזה יחד עם יכולת צידוד של הגלגלים הקדמיים) יחד עם היגוי פרקי וסטנדרטי מוכרים. הרוחב הנוסף נועד להוריד את מרכז הכובד ולהגביר את האחיזה והיציבות בתנאי שיפוע, מדרונות, מצע חלקלק ומשופע וכד'. בקררו מייעדים לפיכך את ה-TTR 7600 Infinity החדש ולמגוון משימות חקלאיות, סטנדרטיות כמו גם המאפיינות איזורים הרריים או משופעים, יחד עם פנייה לגופים מוניציפליים ככלי דו-כיווני יעיל לצורך תחזוקת צידי דרכים (כיסוח), כלי גורר ומפעיל ציוד כיסוח במדשאות גדולות, בכלל זה אצל מגדלי דשא, עבודות שטיפה בלחץ, ריסוס וכד' משימות מגוונות.

טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

טרקטור קרארו TTR 7600 Infinity

המנוע – החדש אצל קררו, כאמור – מגיע מקוהלר (Kohler); מדובר ב-4-צילינדרי מוגדש-טורבו המציע כאן 74 כ"ס, עומד כמובן בתקני B3 האירופאיים העדכניים והמעביר כוחו אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית דו-שלבית הכוללת שני טווחי מהירויות: מ-0 עד 15 ומ-0 עד 40 קמ"ש. כל טווח מהירות כולל בתוכו 3 יחסי העברה המכוונים באמצעות כפתור המותקן על הג'וי-סטיק המרכזי. ניתן לשלב לכל הילוך או יחס העברה גם תוך כדי נסיעה, במטרה למזער את איבודי הכוח והאחיזה תוך כדי רצף העבודה. עוד מודגש כי מערכת בלימה אוטומטית מתקדמת מביאה את הטרקטור לעצירה מוחלטת בכל מצב – ברגע שדוושת התאוצה נעזבת.
השיווק והמכירות יחלו עוד במהלך שנה זו. יבואנית קררו לישראל היא חברת פרפקט פרטס; בשלב זה לא ידוע על כוונה ליבא דגם זה לארץ.