מעמיס אופני שפר 4350Z
, ,

שיפור המעמיסים ב-Schäffer

מעמיס אופני שפר 4350Z

מעמיס אופני שפר 4350Z

יצרנית המעמיסים האופניים הקומפקטיים הגרמנייה שפר (Schäffer) מודיעה על רענון כללי של כל הדגמים מתוצרתה. ההיצע החדש יוצג לראשונה בנובמבר, במסגרת תערוכת EuroTier 2016 בהאנובר שבגרמניה, תערוכה בי"ל חשובה העוסקת בחקלאות במשק החי, גידול בקר, צאן, עופות, דגים וכיו"ב. לא בכדי בחרה שפר לחשוף את ההיצע המעודכן בתערוכה זו; שפר מתמחית בתכנון וייצור מעמיסים קומפקטיים המיועדים בראש ובראשונה למגזר החקלאי, על כל דרישותיו הייחודיות וההתאמה המיוחדת של הציוד למשימות הרלוונטיות.

מעמיס אופני שפר 4350Z

מעמיס אופני שפר 4350Z

כל דגמי סדרה 23 של שפר יצוידו מעתה במערכת העברת כוח מתקדמת המכונה HTF – כסטנדרט וללא תוספת עלות. מדובר במערכת המדמה למעשה נעילות דיפרנציאל קדמי ואחורי, והפועלת באמצעות וויסות הכוח אל הגלגלים במטרה לייצר אחיזה מיטבית בכל מצב. בנוסף כוללת המערכת שליטה על תיבת ההעברה, שתכליתה הורדת יחס ההעברה באופן אוטומטי בעת הצורך, כמו למשל בנסיעה בהילוך גבוה, האצה תחת עומס מלא או זינוק בעליה – מצב בו המערכת חוסכת הורדה להילוך נמוך. כפועל יוצא ניתן להפיק מהמעמיס בכל רגע נתון ובכל תנאי עבודה את מקסימום כוח הדחף האפשרי, יחד עם מזעור ההחלקה – יכולות קריטיות בתנאי העבודה והסביבה המאפיינים מעמיסים אופניים ברפתות, במרכזי מזון ובשדה.

מעמיס אופני שפר 3550T

מעמיס אופני שפר 3550T

המעמיסים 3550, 4250T ו-4350 Z מונעים עדיין באמצעות אותו מנוע הקובוטה המציע 50 כ"ס, אך הודות למערכת ניהול מנוע חדשה יחד עם כיול מחדש של תיבת ההעברה מתיימרים להציע צריכת דלק נמוכה מעד כה. מערכת ניהול המנוע החדשה כוללת גם בקרת טמפרטורה או הגבלת גובה הסל"ד, עם מנגנון אוטומטי המדומם את המנוע במקרים של חימום יתר או מגביל סל"ד גבוה מדי באמצעות ניתוק הצתה.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

בנוסף קיבלו דגמים אלו מערכת עזר לזינוק בעליה המונעת הדרדרות לאחור ו/או החלקת גלגלים בעת הזינוק. כאופציה מוצעת מעתה בדגמי מעמיסים אלו בקרת שיוט, המאפשרת כיול וקיבוע מהירות הנסיעה הרצויה.
חידוש נוסף הוא תא המפעיל בשפר 3550 T (טלסקופי) שמעתה זהה לקבינה המשרתת את דגמי הסדרה הגדולה יותר – סדרה 4000. קבינה זו כוללת מזגן – פרט שלא הוצע עד כה כסטנדרט במעמיסים מסדרה 3000. יבואנית מעמיסי שפר לארץ היא חברת מ. מיכאל.

מעמיס אופני שפר 3550T

מעמיס אופני שפר 3550T