מקצרה קוהן 1011 Lift Control
,

מקצרות חדשות מ-Kuhn

קוהן הצרפתייה (Kuhn) מרחיבה את היצע מקצרות הדיסק הרתומות שלה המוצעות עם מנגנון ה-LIFT CONTROL הייחודי; מדובר במנגנון הדואג להצמדה רציפה ועוקבת של המקצרה עם פני השטח, ובכך מתקבל קציר מדויק, בהתאם לפני השטח, בגובה אחיד ועם מינימום פחת.

הנה סרטון אנימציה המסביר איך העסק עובד:

מנגנון ה-LIFT CONTROL במקצרות החדשות מאפשר כיוון הלחץ המופעל על המכסחת מעמדת המפעיל, לצורך מעקב צמוד ומדויק יותר אחר פני השטח.
חמש המקצרות החדשות המוצעות עם מנגנון ה-Lift Control מאוגדות תחת סדרה חדשה בשם GMD 1011 Lift Control המציעות רוחבי עבודה הנעים מ-267 ועד 435 ס"מ; קוהן GMD 2811 המציעה רוחב עבודה של 267 ס"מ, קוהן GMD 3111 (רוחב 310 ס"מ), קוהן GMD 3511 (רוחב 350 ס"מ), קוהן GMD 4011 (רוחב 395 ס"מ) וקוהן GMD 4411 המציעה רוחב עבודה של 435 ס"מ.

מקצרה קוהן 1011 Lift Control

מקצרה קוהן 1011 Lift Control

מכאנית מתבססות המקצרות החדשות על דגמי ה-OPTIDISC הוותיקות יותר, מבנה הכולל מיקום א-סימטרי של הצלחות, להבים עם פרופיל משופע והיעדר הצורך בתחזוקה וטיפול שוטפים הודות למנגנוני מסבים והעברות כוח אטומים. יחידת המקצרה בה נתונים הלהבים יושבת על שלדה בתיווך משככי זעזועים המבטיחים למנוע העברת וויברציות אל חלקים נוספים של המקצרה, ואל הטרקטור המפעיל. עוד נלקחו למקצרות החדשות מסדרות קודמות אופן חיבור הצלחות, המאפשר חיבור וניתוק מהירים (גם בשטח) להוזלת וקיצור הטיפולים והתיקון בעת תקלה.
בקוהן מציינים עוד כי המקצרות החדשות נבדלות ממקצרות עדכניות ו-וותיקות יותר של קוהן בחיזוק מקיף, הן של המרכב, השלדה וכל המחברים ונקודות העיגון. זאת נעשה, כפי שהוסבר, בכדי לעמוד טוב יותר הן במהירויות העבודה והן במהירויות הנסיעה של הטרקטורים כיום העולות בהתמדה. הכוחות והטלטלות המועברים למקצרות כאלו כיום הולכים וגוברים, וזו אחת הסיבות לרענון המקיף, לתכנון מחדש ולחיזוקים הרבים שמקצרות אלו קיבלו. הציוד החקלאי של Kuhn מיובא לארץ על ידי חברת האחים לוינסון.