טרקטור פנד
,

צמיגים חדשים מ-BKT

טרקטור פנד

היצע צמיגי BKT ל-2017 כולל לראשונה צמיגים ייעודיים לטרקטורים לכרמים ולמטעים

BKT ההודית מרחיבה את היצע הצמיגים לטרקטורים חקלאיים מתוצרתה המיועדים לשיווק ומכירה באירופה. מדובר בסדרה המכונה בשם הכולל Agrimax והיא כוללת מגוון קטגוריות שימוש וייעוד שונות, מצמיגים לטרקטורי עיבוד כבדים ועד לצמיגים שפותחו במיוחד לשרת על טרקטורים למטעים וכרמים, על דרישותיהם הייחודיות. זה עתה פרסמה BKT את ההיצע העדכני החדש המיועד לאירופה (וגם אלינו), עם הבטחה כי מדובר בצמיגים באיכות גבוהה ובמחיר תחרותי בהשוואה לצמיגים מקבילים מתוצרת אירופאית או אמריקאית.

BKT Agrimax Spargo

BKT Agrimax Spargo

סדרה Agrimax Spargo מוגדרת כ'ספינת הדגל' בהיצע BKT; מדובר בצמיגים שפותחו במיוחד עבור טרקטורים למטעים ולכרמים, על דרישותיהם הייחודיות. ב-BKT מסבירים כי העלייה המתמדת בהספק טרקטורים מסגמנט זה, יחד עם דרישות האחיזה הייחודיות המאפיינות את תנאי העבודה שלהם (שיפועים, אדמה בוצית, עשבייה, שילוב בין אדמה לאבנים וכיו"ב) והדרישה לשאת מקסימום משקל תוך יצירת מינימום דחיסת קרקע דרשו פיתוח מיוחד. הצמיגים החדשים מסדרה Agrimax Spargo מתיימרים לעמוד בכל הדרישות המאפינות עבודת טרקטור במטע או בכרם, עם יכולות אחיזה מעולות בכל סוגי הקרקע, שיכוך מעולה יחד עם עמידות גבוהה של הדפנות, יכולת תנועה בטוחה על כביש סלול.
הצמיג החדש Agrimax RT 955 הוא צמיג ראדיאלי המיועד לטרקטורי עיבודים כבדים המוצע במגוון מידות רחב (למעלה מ-20). צמיג זה, שעיקר ייעודו לנוע בקו ישר תוך גרירת מחרשה או ציוד חקלאי כבד אחר, ניחן בשולי בליטות מעוגלים במטרה להציע מינימום נזק לקרקע ולמזער את אפקט הדחיסה, בעיקר בצמיג ה"מבלה" זמן מסוים במצבי החלקה, בשיא העומס. לעומס נמוך במקצת ולעבודה עם טרקטורים קטנים קצת יותר מוצע צמיג דומה תחת השם Agrimax RT 945 המציע תכונות דומות אך מתאפיין ברוחב צר יותר ובשטח מגע קטן יותר. דגם זה מוצע ב-7 מידות שונות.

BKT Agrimax RT855

BKT Agrimax RT855

Agrimax RT 855 ו-Agrimax RT 765 הם צמיגים רב שימושיים היכולים לשרת טרקטורים בינוניים וכבדים כמו גם מרססים עצמאיים. צמיגים אלו מוצעים ב-44 ו-34 מידות שונות, בהתאמה. ב-BTK מדגישים כי צמיגים חדשים אלו פותחו במיוחד בכדי לענות על הצרכים הייחודיים של טרקטורים הנושאים משקל רב בדמות מיכל ריסוס ועל תנאי העבודה הייחודיים שלהם המתאפיינים במגוון רחב, החל בנסיעה על עשבייה דחוסה ולחה, עבור בתנאי בוץ ולחות על אדמה ועד לנסיעה מהירה וארוכה יחסית על אספלט. יחד עם הקשיחות המובנית של צמיגים אלו ועמידות הדפנות בפני כוחות צד וכוחות פיתול מתיימרים הצמיגים החדשים למזער את אפקט דחיסת הקרקע הודות למבנה וגמישות פני הצמיג.
BKT כבר החלה בשיווק הצמיגים החדשים. יבואנית צמיגי BKT לארץ היא חברת סופר טייר.

BKT Agrimax RT765

BKT Agrimax RT765