הייסן 700
,

רכב עבודה בפחות מ-39,000 שקל

צילומים: אסף רחמים

הייסן 500

הייסן 500

Hisun הסינית מתמחה בייצור כלי רכב דו-גלגליים, טרקטורונים, רכבי עבודה וכלי רכב תפעוליים. החברה משווקת ואף מייצרת בארה"ב לשוק הצפון אמריקאי, והכלים ה"מערביים" מתוצרתה מהווים אלטרנטיבה תחרותית בעיקר במחיר אל מול התוצרת הצפון אמריקאית המקורית.
Hisun, הן בארץ מוצאה והן בארה"ב, מתמחה בעיקר בכלים לעבודה, פחות ברכבי פנאי (שגם מוצעים בארסנל שלה). בארה"ב מתגאים אנשי השיווק ויחסי הציבור שלה החברה ביחסי העבודה ושיתוף הפעולה עם לקוחותיה, רבים מהם חקלאי, חוואים, אנשי עבודות שטח למיניהם וכיו"ב. כתוצאה מיחסים אלו מתקבל היזון חוזר והערות מצד בעלי ונהגי הכלים, תוך הבטחה ללימוד, הפנמה ושיפור מתמיד של המוצרים.

הייסן 700-2

הייסן 700-2

חברת עופר אבניר הנה בעלת זיכיון ייבוא ושיווק Hisun בישראל, והיא מודיעה עתה על תחילת שיווק דגמי 2017 כאשר תגי המחיר התחרותיים במיוחד הופכים כלים אלו למעניינים מאי פעם. גם כאן מדובר בפניה אל אנשי עבודה, חקלאים בראשם, הנדרשים לכלי קשוח, עביר, בעל יכולת נשיאה של 2 או 4 נוסעים ומטען בארגז. בעת הצורך – ניתן להוסיף גם נגרר. הדגם הבסיסי – 500 סמ"ק, דו מושבי – מוצע במחיר של 38,950 ₪. לכלי זה 2 מושבים והוא מוגדר כ'טרקטור משא' ברישיון, המורשה לנוע גם על כביש. דגם זה מוצע גם בגרסת 700 סמ"ק חזקה יותר, באותה הגדרת רישיון, ועם תג מחיר האומר 44,950 שקל.

הייסן 500

הייסן 500

הדגם החזק יותר, עם מנוע ה-700 סמ"ק, מוצע גם בגרסה ארוכה עם מקום לארבעה, אך אז משתנית הגדרת הרישיון ל'רכב עבודה' וניתן לנוע עמו רק בשטח; כלי מעניין עבור חקלאים המעסיקים פועלים הנדרשים לשנע עצמם יחד עם מטען ממקום למקום. מחיר הגרסה הארוכה עומד על 62,500 שקל. כל המחירים הנם לפני מע"מ.
בנוסף, במסגרת מבצע ההחדרה לשוק, מוצעים כל דגמי Hisun החדשים עם חבילת אבזור אותה מעריכים באבניר בכ-5,000 שקלים, הכוללת גגון קשיח, שמשה קדמית הניתנת לקיפול וכננת חשמלית 3,500 Lbs. האבזור הסטנדרטי בכל הדגמים כולל בין היתר חגורות בטיחות לכל מושב, דלתות מפלסטיק קשיח, משענות ראש, נעילת דיפרנציאל אחורי (גם קדמי בדגמי ה-700 סמ"ק) וכמובן – הינע כפול הניתן לחיבור וניתוק.
"המותג HISUN מציע שילוב בין אמינות מוכחת ע"פ שנים למחיר רכישה סופר אטרקטיבי ועם עלויות תחזוקה מופחתות בהשוואה לכלים מקבילים אחרים", אומר עם השקת הדגמים החדשים בארץ רווה תבורי, מנהל פיתוח עסקי ותחום מוסדי במחלקת פנאי שטח של עופר אבניר" מחירי דגמי HISUN מאפשרים קניית רכב חדש עם אחריות יצרן במחיר של רכב משומש ללא אחריות", הוא מדגיש. פרטים אודות הכלים, המבצע ופרטי סניפי הסוכנים השונים ניתן לקבל בחברת 'עופר אבניר', בטל' 8588*

הייסן 700-2

הייסן 700-2