מעמיס אופני קראמר 5055e
, ,

מעמיס חשמלי לרפתות (וידאו)

מעמיס אופני קראמר 5055e

מעמיס אופני קראמר 5055e

יצרנית הציוד מכני הנדסי הגרמנייה קראמר (Kramer), חברה בבעלות וואקר-ניוסון, החלה לספק ללקוחות מעמיסים אופניים חשמליים ראשונים. מדובר בקראמר 5055e המתבסס על המעמיס הסטנדרטי, בעל מנוע הדיזל – קראמר 5055, אך המונע על ידי חשמל בלבד, עם מערכת הטענה משקע חשמל סטנדרטי. מעמיס זה נכלל בקטגוריית המעמיסים בעלי כף סטנדרטית בנפח 0.55 מ"ק ובמשקל עבודה של 4.0 טון בקירוב, ובכך הופך למעמיס האופני הכל-חשמלי הגדול בסגמנט, ולבטח הגדול המיועד לשימוש חקלאי.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המערכת החשמלית היא בעוצמה של 80 וולט וזמן הפעולה של המעמיס בין טעינות עומד על עד 5 שעות, בהתאם לאופי הפעילות, מבטיחים בקראמר. מפרט טכני מלא ומפורט לא פורסם אך ממה שכן ידוע מדובר על כושר הרמה מרבי של 1.8 טון ועל היותו של המעמיס החדש הראשון בשוק להציע הינע חשמלי בשילוב היגוי כפול; לקראמר 5055e שלדה קשיחה ולא פריקה, כמקובל בדרך כלל בסגמנט, עם היגוי כפול – קדמי ואחורי.

מעמיס אופני קראמר 5055e

מעמיס אופני קראמר 5055e

עוד מעמיסים חשמליים לשימוש חקלאי:
Weidemann eHoftrac
אוואנט e5

קראמר פונה עם המעמיס החשמלי החדש לשוק הולך וגדל של ציוד חשמלי שאינו מרעיש, פולט גזים רעילים וכפועל יוצא – ערוך לעבודה בתוך מבנים, מתחת לפני הקרקע (מנהרות, מבנים תת קרקעיים וכיו"ב), בתוך סביבה אורבנית צפופה, בחצרות מפעלים, בתי חולים או מרכזי ערים בהם חל איסור כניסה לרכב בעל מנוע בעירה פנימית. במקביל, מסיבות דומות, פונה מעמיס חשמלי שכזה גם לשוק החקלאי, שם העבודה בקרבת בעלי חיים כמו גם בתוך מבנים וחצרות בתים הופכים את הבחירה בציוד המונע בחשמל לפופולארית יותר ויותר.

מעמיס אופני קראמר 5055e

מעמיס אופני קראמר 5055e

בקראמר החלו כאמור לספק כלים ראשונים ללקוחות, בשלב זה בגרמניה בלבד, במחיר התחלתי של 55,000 יורו. במהלך השבועות הקרובים יתרחב השיווק למדינות נוספות באירופה – הולנד, בלגיה, צרפת ובריטניה, ובמהלך השנה הבאה (2017) יהפוך הקראמר 5055e למעמיס שיוצע באמצעות כל סוכני קראמר בעולם. המותג קראמר אינו משווק בישראל, אך ציוד מקביל וזהה משווק כאן תחת שם המותר וואקר ניוסון. יבואנית המותג היא חברת דובי וייס.