Mitas EMR-01 20.5R25_2
Mitas EMR-01 20.5R25

מעמיס אופני עם צמיגי מיטאס EMR-01 20.5R25

יצרנית הצמיגים הצ'כית מיטאס, כיום בבעלות טרלבורג (Trelleborg) השבדית משיקה צמיג שפותח במיוחד לשימוש עם מעמיסים אופניים בשימוש חקלאי. הצמיג החדש הוא במידה 20.5R25 EMR-01, קרי: לחישוק בקוטר 25", בשל התאמת מידה זו לרוב המעמיסים האופניים המשמשים לעבודות חקלאיות באירופה כיום. מדובר בצמיג ראשון בסדרה, שתתרחב בעתיד למידות נוספות.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מיטאס 20.5R25 EMR-01 בנוי ומעוצב כצמיג לטרקטור חקלאי, עם הפרופיל האלכסוני המאפיין, וזאת בשל הצורך של המעמיסים האופניים בשירות החקלאות לנוע ולפעול בתנאים דומים לאלו של טרקטורים חקלאיים. במיטאס מציינים לפיכך כי הצמיג החדש מיועד לתפקד בתנאי בוץ, לחות ורטיבות, מצע רך וחלקלק – יחד עם הענקת אחיזה מספקת גם על מצע קשה, כמו אספלט ובטון. הפרופיל ה'חקלאי' נועד להציע יכולות ניקוי עצמי גבוהות בתנאים דנן ולאפשר אחיזה רציפה בכל תנאי הסביבה המאפיינים מעמיסים אופניים 'חקלאיים'.

Mitas EMR-01 20.5R25

צמיג מיטאס EMR-01 20.5R25

במיטאס מסבירים את השקת הצמיג הייעודי בכך שיותר ויותר יצרניות מציעות גרסאות חקלאיות למעמיסים מתוצרתן, ולא מעט חקלאים התקינו על המעמיסים הללו צמיגים שפותחו במקור לשרת על טרקטורים. מאחר והדרישות מצמיג המשרת על מעמיס בסביבה חקלאית אינן זהות לדרישות מצמיג המותקן על טרקטור, ראו במיטאס מקום לפתח צמיג במיוחד עבור סוג שימוש זה. הצמיג החדש, מדגישים אצל היצרנית, אינו דורש חישוק המותאם במיוחד עבורו והוא מתאים לרוב חישוקי ה-25" המותקנים כיום על מעמיסים אופניים המשרתים במגזר החקלאי. צמיגי מיטאס מיובאים לארץ על ידי חברת תמיג.