מרסס Kuhn Deltis 2
,

מרססים חדשים מ-Kuhn

מרסס Kuhn Deltis 2

מרסס Kuhn Deltis 2


Kuhn חושפת את הדור הבא של המרססים הנישאים שלה, מסדרה Deltis. מומחית המיכון החקלאי הצרפתייה תשיק את סדרה Deltis 2 במסגרת תערוכת מיכון חקלאי בי"ל ברנס שבצרפת באמצע ספטמבר, כהמשך פיתוח ושיפור של סדרת המרססים הנוכחית.
סדרה Deltis כללה עד כה מרססים עם מיכלי ריסוס בנפח 800-1200 ליטר שהציעו רוחבי עבודה שנעו בין 15 ל-24 מטרים. הדור החדש של הסדרה מציע שיפור בכל פרמטר, כאשר רוחב העבודה נותר ללא שנוי. מיכלי הריסוס תפחו ומציעים עתה תוספת של 100 ליטר בנפח לכל דגם. מיכלי השטיפה גדלו אף הם ובאופן משמעותי, מ-25 עד ל-42 ליטרים. שנוי משמעותי נוסף, מציינים ב-Kuhn, הוא במבנה ותצורת המיכלים – בעיקר חלקם העליון הכולל את פתח המילוי. העיצוב החדש מתיימר להקל שפיכת נוזלים למיכל – גם כאשר מדובר במיכלים גדולים, כמו גם על ניקוי ושטיפת המיכל לאחר השימוש. מערכות השאיבה, הריקון, המדידים והמכסה הן חדשות כולן, כך גם השלדה הנושאת וחלקים נוספים. חלקים רבים במנגנוני השאיבה, הריקון והאטימה הוחלפו בעמידים עוד יותר בפני חומרים מזיקים למיניהם, עם הבטחה לאורך חיים ארוך משמעותית ובלאי מופחת.
ב-Kuhn מציעים מגוון זרועות ריסוס מתקפלות ('בום') באורכם שונים ובאלומיניום או מפלדה, לבחירה. גם כאן מדובר בזרועות חדשות, המתיימרות להציע ירידה במשקלן יחד עם עלייה בחוזק, בגמישות ובעמידות. אנשי היצרנית מסבירים כי הישג זה הושג באמצעות תכנון מחדש מחד, ושימוש במתכות חזקות יותר מאידך, שאפשר שימוש בקורות וצינורות מתכת דקים יותר.
עוד מצוידים המרססים החדשים במערכת בקרת איזון אוטומטית ומערכת שיכוך לבלימת זעזועים בעת העבודה, בכדי לאפשר ריסוס מדויק וקבוע גם בנסיעה מהירה בשטח משובש.
שיווק המרססים החדשים יחל במהלך חודש ספטמבר הקרוב. מרססי קוהן מיובאים לארץ על ידי חברת האחים לוינסון.