מזרעה Land Pride NTS25
,

המזרעה "הפשוטה" (וידאו)

מזרעה Land Pride NTS25

מזרעה Land Pride NTS25

Land Pride האמריקאית, כיום חלק מ-Great Plains בבעלות קובוטה היפנית, משיקה מזרעת 'אפס עיבוד' חדשה בשם NTS25. למעשה מדובר בסדרה של שלוש מזרעות הנבדלות זו מזו ברוחב הזריעה: 213, 274 ו-335 ס"מ. המזרעה החדשה פותחה עם דגש עיקרי על נוחות למשתמש, קלות בתפעול ובתחזוקה והתאמה למגוון רחב של משימות זריעה, בהן זריעת/תיקון שטחי מרעה, זריעה ירק לבע"ח, דגנים ועוד. המזרעה מופעלת באמצעות חיכוח גלילים משוננים בחלקה הקדמי עם הקרקע, המניעים את חלקיה ומפעילים את מנגנון הזריעה. זאת אומרת שאין צורך לחיבור לטרקטור לקבלת כוח מגל ההינע (PTO), למעט החיבור לצורך הגרירה עצמה.

מזרעה Land Pride NTS25

מזרעה Land Pride NTS25

לטובת הנוחות מוצעת המזרעה החדשה עם אפשרות לריתום ל-3 הנקודות בטרקטור, או להיגרר באמצעות הייצול. משקל המזרעה בתצורת חיבור ל-3 נקודות הוא כ-1,200 ק"ג וכ-1,500 ק"ג בתצורת נגרר.
ניתן להזמין את המזרעה עם עד 3 מיכלים נפרדים, המיועדים לזרעים שונים. המיכל הגדול הוא בנפח כ-450 ליטר והוא מיועד לזרעים קטנים במיוחד. המיכל השני מכיל 400 ליטר והוא מיועד לזרעי דגנים וירק להאבסת בעלי חיים. ומיכל נוסף, קטן יותר, המכיל כ-90 ליטר ומיועד במקור לזרעי עשבוניים למרעה. ניתן בקלות רבה לחבר או לנתק כל מיכל בנפרד, מבטיחים ב-Land Pride.

מזרעה Land Pride NTS25

מזרעה Land Pride NTS25

אי אלו מזרעות Land Pride ו-Great Plains עובדות גם בארץ, למרות שאין יבואן רשמי. היבוא נעשה באופן פרטי או באמצעות סוכנים המתמחים בייבוא ציוד חקלאי לארץ.