Mercedes Unimog U 323
,

מרצדס: ה-Unimog ליער ולחקלאות

Mercedes Unimog U 323

Mercedes Unimog U 323

האונימוג הוותיק של מרצדס (Unimog) משמש מזה שנים גם למשימות חקלאיות וככלי עזר לאנשי תחזוקת יערות ושמורות טבע – בנוסף כמובן למגוון השימושים בתחומי התעשייה, הבניין, התשתיות, הגננות, עבודות הסלילה ועוד. יכולות השטח הגבוהות של האונימוג יחד עם הוורסטיליות הגבוהה שלו והיכולת להתאימו למגוון עצום של משימות (מצוייד בין היתר בכמה יציאות כוח, יציאות הידראוליות, זרועות הרמה, כננות ועוד – הכל לפי דרישה וצורך) הפכה משאית קלה זו לכלי העבודה המועדף על שירותי כבאות, הצלה, תחזוקה ויערנות באירופה, במקביל לעלייה מתמדת בביקוש ובפופולריות מצד צרכנים חקלאים. מרצדס אונימוג מחליף כיום יותר ויותר טרקטורים במגוון משימות, בעיקר בשל יכולת משאיות קלות אלו למלא משימות חקלאיות קלאסיות כשל טרקטור בשדה, ובמקביל לבצע נסיעות מהירות יחסית בכביש הסלול, גם למרחקים גדולים במהירויות של 80 קמ"ש ואף יותר.
זה עתה השיקה מרצדס אונימוג חדש, המהווה מעין גרסת ביניים בין דגמי האונימוג הקומפקטיים יותר, מסדרה U318 לבין דגמי האונימוג הגדולים יותר, מסדרה U423. מדובר באונימוג U323, המצטרף לסדרה U300 והמוצע עם מנוע המפיק 231 כ"ס.
אונימוג U323 החדש מוצע עם שני אורכי בסיס גלגלים לבחירה – 300 ו-360 ס"מ – ועם נתון משקל כולל מותר של 13.8 ו-14.0 טון, בהתאמה.
האונימוג U323 מוצע עם סרנים מחוזקים המאפשרים משקל של עד 7.0 טון מלפנים ועד 8.0 טון מאחור. הודות לכך מתאים האונימוג החדש לשמש למגוון משימות גרירה, נשיאה וריתום ציוד חקלאי, ובכלל זה מערכות כיסוח לצידי דרכים ותעלות, מקצרות, מכבשי חציר, עגלות לאיסוף ירק, מגובים ואף מזרעות דריל ומדשנות.

Mercedes Unimog U 323

Mercedes Unimog U 323