פולריס ריינג'ר XP 1000
,

פולריס ריינג'ר 1000 חדש ל-2017

פולריס ריינג'ר XP 1000

פולריס ריינג'ר XP 1000

במסגרת חשיפת דגמי 2017 של פולריס האמריקאית, מוצגים 3 דגמי ריינג'ר חדשים – כולם עם מנוע 1,000 סמ"ק בקירוב עם הספק חסר תחרות בקטגוריית רכבי ה-UTV המיועדים גם לעבודה: 80 כ"ס. פולריס ריינג'ר XP 1000 החדש מוצע בגרסה קצרה סטנדרטית או בגרסת Crew ארוכה, עם שתי שורות מושבים, עם מושבים נפרדים או עם ספסל המיועד ל-3 נוסעים.

פולריס ריינג'ר XP 1000

פולריס ריינג'ר XP 1000

לראשונה ניתן יהיה לקבל כאופציה בכל הגרסאות היגוי כוח חשמלי ואפשרות לקבוע את "מצב הרוח" של הכלי; מדובר במערכת המכונה throttle control המאפשרת לקבוע את אחד משלושת מצבי העבודה המוצעים, בהתאם לצורך: ביצועים, סטנדרט ועבודה. במצב Performance (ביצועים) מוצעת תגובת מצערת מיידית לטובת תאוצה מיטבית. מצב זה מיועד בעיקר לפנאי וספורט. מצב standard משלב בין מצב 'ביצועים' למצב 'עבודה' ומיועד לרוב זמן השימוש עבור רוב תנאי הנסיעה. מצב Work (עבודה) מיועד לנסיעות איטיות יותר וביחס העברה נמוך יותר (באמצעות הגיר הרציף) בעיקר למשימות הדורשות שילוב של נסיעה איטית וכוח גרירה.

פולריס ריינג'ר XP 1000

פולריס ריינג'ר XP 1000 גרסת Crew HVAC סגורה וממוזגת

עוד חדשה מעניינת היא גרסת ה-Northstar HVAC המוצעת עבור גרסאות ה-Crew של הפולריס 1000. זו פעם ראשונה בתחום שיצרנית מציעה גרסת UTV ארוכה עם סגירה קשיחה ואטומה, הכוללת מזגן עם חימום וקירור ומקום לעד 6 נוסעים. גרסאות אלו מצוידות במערכת לדחיסת אוויר טרי מבחוץ אך המונעת מאבק לחדור איתו פנימה ובמקביל מוציאה את האוויר המצטבר בתוך הרכב החוצה. בפולריס מדגישים כי גם האלטרנטור המחובר למנוע וגם מדחס המזגן אטומים לחלוטין בפני חדירת לחות או אבק, ולפיכך עמידים גם בתנאי השטח התובעניים ביותר. פולריס מיובאת לארץ על ידי חברת ד.ל.ב מוטוספורט

פולריס ריינג'ר XP 1000

פולריס ריינג'ר XP 1000, גרסת Crew