קוואסאקי מיול SX
,

קוואסאקי מיול חדש (וידאו)

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי משיקה את המיול SX החדש – הקטן בהיצע רכבי ה-UTV הקשוחים, המיועדים בראש ובראשונה לעבודה. המיול SX מחליף בהיצע קואסאקי את המיול 610 שייצורו הופסק. ניתן לתאר את המיול SX החדש יותר כמתיחת פנים עמוקה ומקיפה – קוסמטית בעיקרה – מאשר כלי חדש לגמרי ביחס ל-610; המנוע הוא אותה יחידת כוח חד-בוכנתית בנפח 401 סמ"ק המוכרת מהמיול 610.

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

מתלים נותרו מק'פרסון מלפנים וסרן המכונה Unit Swing הייחודי לקוואסאקי, המוכר מדגמי המיול מקדמת דנא. המרכב הבסיסי, השלדה, המנוע, הגיר הרציף ומערכות המתלים נותרו דומים במיול הקטן החדש ללא שינוי לעומת קודמו, אבל הקוסמטיקה במקרה זה היא הרבה מעבר לעיצוב גרידא.

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

השינוי המשמעותי ביותר במרכב ובמבנה הכלי – מעבר לעיצוב יחידת הנוסעים החדש לגמרי – הוא המעבר מגלגלי 24" לגלגלי 26". הגדלת הגלגלים לא רק משנה את מראה הכלי והופכת אותו קרבי וגבוה יותר, היא גם משפיעה באופן משמעותי הן על נוחות הנסיעה והן על כושר העבירות. יחידת הארגז חדשה, ומתבססת על הארגזים בדגמים הגדולים יותר.

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

הארגז במיול SX אמור להיות קשיח ועמיד יותר, אך גם נוח יותר לתפעול – בין היתר הודות למנגנוני נעילה חדשים לארגז עצמו (למניעת היפוך לאחור) ולדופן הארגז האחורית. התאורה במיול החדש מתבססת על טכנולוגיית ה-LED, שעיקרה עוצמה גבוהה יותר ביחס לתאורת הלוגן, אך עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית וכך גם רמת החום הנפלט.

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

"זה רכב עבודה רב תכליתי (UTV) המיועד לאלו שיכולים להסתפק בכלי זול, קומפקטי, קל וחסכוני יותר" נאמר בהודעה לעיתונות מטעם קוואסאקי. למרות ממדיו (אורך 271 ס"מ, רוחב 134 ס"מ ובסיס גלגלים 178 ס"מ) עדיין מדובר ברכב עבודה עם יכולות ראויות: כושר הנשיאה בארגז הוא כ-180 ק"ג וכושר הגרירה המורשה עומד על 500 ק"ג. ההיצע כולל 6 גרסאות הנבדלות זו מזו בעיקר ברמת האבזור, כאשר 3 מהן מוגדרות כ"בסיסיות" במטרה להציע רכב לנדרשים לפני הכל לעבוד, בלי תוספות מיותרות ומיקרות את המחיר.

קוואסאקי מיול SX

קוואסאקי מיול SX

בגרסאות היקרות יותר מוצעים בין היתר חישוקי אלומיניום, צביעת הסוואה (עבור קהל הציידים הגדול בארה"ב), עוד תאורה ואבזור עשיר יותר בסביבת הנהג.
המחירים בארה"ב עבור המיול SX נעים בין 7,300 ל-8,400 דולר, בהתאם לאבזור. יבואנית קוואסאקי לארץ היא חברת מטרו מוטור.