הסוללות של Zanon מתאימות למגוון הציוד הנטען של היצרנית

הסוללות של Zanon מתאימות למגוון הציוד הנטען של היצרנית

זאנון האיטלקייה (Zanon) משיקה דור חדש של סוללות נטענות המהוות ספק כוח למגוון ציוד הניסור והגיזום מתוצרתה. החברה, הרואה עצמה מובילה בכל הקשור לציוד גיזום, ניסור וקשירה מקצועי למטעים, כרמים ותחזוקת עצים, משקיעה רבות בפיתוח ותכנון מערכות יעילות וקלות משקל, שיאפשרו לחקלאי המשתמש תפוקה מרבית תוך מינימום מאמץ.
זה עתה התבשרנו מפי צור אביטל מחברת Tzur&More, יבואנית זאנון לישראל, על מהפיכת הסוללות הנטענות של החברה, עם השקת ליין חדש ומתקדם. הסוללות החדשות הן בעוצמה של 5.1 אמפר-שעה בשיטת הליתיום-יון המתקדמת והן מתאימות לכל הציוד הנטען של זאנון, בכלל זה גם מנשאי הגב בהן מעמיס העובד את הסוללות על מנשא ייעודי, המאפשר ניידות וחופש פעולה ללא תלות במקור זרם חיצוני.
הסוללות החדשות לא רק מציעות תפוקה הגבוהה ב-25% ביחס לדור הסוללות העדכני, הן גם קלות יותר במדדים דומים, כך שמדובר ב"עוד תפוקה בפחות משקל".

ערכת סוללות נטענות נישאת Drive1200.S

ערכת סוללות נטענות נישאת Drive1200.S

לשם הדוגמא נציין את מערך הסוללות הנישאות Drive 1200.S ששקל כ-6.0 ק"ג עם הסוללות מהדור הקודם, כאשר מערך הסוללות העדכני והמתקדם יותר – 1300.S – שוקל כ-4.0 ק"ג בלבד. בהחלט פער משמעותי, בעיקר כאשר המטען הזה נסחב במשך שעות על הגב, לא תמיד בתנאי מזג אוויר נעימים…
עוד על הסוללות הנטענות קלות המשקל ורבות העוצמה החדשות של זאנון תוכלו לקבל ישירות מצור אביטל, מנכ"ל היבואנית, בטל' 050-7681044