מסור Zanon לחיתוך ענפי תמרים
,

ניסוי מוצלח עם מסורי Zanon בתמרים

מעתה אין צורך במערכות תלויות הידראוליקה של הטרקטור

מעתה אין צורך במערכות תלויות הידראוליקה של הטרקטור

"קיבלנו כלי לבדיקה – מסור חרב טלסקופי – ולאחר למעלה משבוע אינטנסיבי אני מרוצה מאוד". כך אומר לנו יוסי כפיר ממושב פצאל, המגדל 100 דונם תמרים, שקיבל לבדיקה וניסוי מערכת מסור חרב טלסקופי הניזון מסוללות נטענות הנישאות באמצעות מנשא גב.
"עד כה השתמשנו במזמרות שהופעלו באמצעות המערכת ההידראולית של הטרקטור. זו היתה עבודה מסורבלת עם לא מעט בעיות: הסרבול שבצנרת, השבתת טרקטור שישמש כספק כוח, בעיות התחממות של הטרקטור והרבה תחזוקה", מסביר יוסי.
חברת Tzur&More, יבואנית Zanon לישראל, החלה להחדיר את מערכות המסורים והמזמרות החשמליות-נטענות שלה גם לענף התמרים, והתגובות עד כה נלהבות, עם לא מעט פוטנציאל לחולל מיני-מהפך בתחום. בניסויים שנערכו במטעי תמרים בערבה, בתנאים שבהחלט ניתן להגדירם כלא פשוטים בשל תנאי החום והלחות הקיצוניים, מתגלים המסורים והמזמרות של זאנון כיעילים ביותר, עם יכולות פעולה רציפה של עד 8.5 שעות עבודה. הלהבים המקוריים גילו אורך חיים מרשים עם כ-4,500-5,000 ניסורים של ענפים יבשים וכ-10,000 ניסורים של ענפים רטובים עד שנוצר הצורך להחליפם.

מסור Zanon לחיתוך ענפי תמרים

מסור Zanon לחיתוך ענפי תמרים

"צור (צור אביטל, מ-Tzur&More, ד.ש.) נתן לנו פתרון יעיל ביותר עם מערכות הגיזום והניסור הנטענות של Zanon" מציין יוסי כפיר. "אנחנו מגיעים אל אזור העבודה עם מכשירי הרמה (במה, טלסקופי וכיו"ב) ועובדים בגובה. מדובר בפתרון יעיל ונוח בהרבה מהשיטה לפיה עבדנו עד כה, שכאמור היתה מסורבלת, איטית יותר ועם לא מעט בעיות. זה נשמע בפתרון מצוין" הוא מסכם.
לזאנון מבחר מערכות מסורים או מסמרות חשמליות הניזונות מסוללות נטענות המותקנות בתוך הכלים או הנישאות על הגב. ההיצע כולל מבחר מוטות טלסקופיים ומבחר סוגי מסורים לייעודים שונים. לקבלת פרטים נוספים תוכלו לפנות לצור אביטל, מנכ"ל Tzur&More, בטל' 050-7681044

מסור Zanon לחיתוך ענפי תמרים

מסור Zanon לחיתוך ענפי תמרים