תאורת חירום milwaukee

תאורת חירום milwaukee

תאורת חירום milwaukee


יצרנית כלי העבודה האיכותיים האמריקאית מילווקי (Milwaukee) משיקה פנס חירום נייד הניזון מסוללות 18V נטענות; מדובר בסוללות סטנדרטיות של מילווקי, המשמשות והמתאימות גם ליתר הציוד הנטען של היצרנית, כך שאין צורך במערך סוללות נפרד או ברכישת סוללות מיוחדות רק עבור פנס זה. הפנס מגיע עם 2 סוללות 18V 5.0Ah היכולות בתורן לשמש גם ציוד אחר של מילווקי.
לפנס החדש – 2145-20 שמו – יכולת הארה סביב ב-360 מעלות אך ניתן גם לכוונו כך שיאיר לכיוון אחד בלבד מבלי לסנוור את העומד מאחוריו, ולמעשה לשמש כמעין זרקאור; יחידת התאורה הפנימית, הכוללת נוריות LED רבות עוצמה, ניתנת לכיבוי חלקי וכך מאיר הפנס רק מכיוון אחד. מדובר בפנס המוגדר כ-Heavy Duty והמיועד לתפקד בתנאי שדה.
לפנס הנטען יכולת להתחבר למקור חשמל חיצוני, הן בכדי לפעול על חשמל 'חי', ללא הסוללות, והן במטרה למלא את הסוללות לקראת או לאחר ריקונן. לפנס 3 מצבי תאורה, בעוצמות שונות, לפי הצורך וזמן הפעולה הנדרש. במצב החזק ביותר (4400 Lumen) הוא מתיימר לפעול שעתיים ברציפות; במצב הביניים – 2100 Lumen – הוא יפעל 4 שעות ובמצב ההארה החלש ביותר – 1000 Lumen – הוא מתיימר להאיר במשך 8 שעות ברציפות.
תאורת חירום milwaukee

תאורת חירום milwaukee

הפנס מיועד לייצר אור במצבי חירום או בשטח, ללא מקור אנרגיה כלשהו. הוא כולל ידית נשיאה וניתן להעמידו גם הפוך, כאשר באופן כזה הוא אינו מסנוור את הנמצאים בסביבתו, וכאמור – בפעולה חלקית הוא משמש גם כפנס או זרקאור, לנדרשים לאלומת אור ממוקדת יותר. בנוסף, הוא ניתן לתלייה משני צידיו, כאשר פעם יחידת התאורה מכוסה בחלקה העליון ופעם בחלקה התחתון – בהתאם לצורך.
המילווקי 2145-20 שוקל 4.85 ק"ג. הוא עמיד בפני חדירת אבק או מים ומגובה באחריות יצרן של 5 שנים. המחיר לא זול – 300$ בארה"ב, לפני משלוח. מילווקי מיובא גם לארץ על ידי מספר יבואנים ומוצרי המותג נמכרים במגוון חנויות כלי עבודה וציוד טכני.