כף לטרקטור MX C4
כף לטרקטור MX C4

כף לטרקטור MX C4

יצרנית הכפות לטרקטורים חקלאיים הצרפתייה MX מרחיבה את ההיצע עם סדרה C4 ו-C4+ המיועדת לטרקטורים קומפקטיים, בטווחי ההספק שבין 40 ל-70 כ"ס. עם השקת הדגמים החדשים מציעה עתה MX כפות 'אפטרמרקט' לטרקטורים קומפקטיים בטווח ההספק שבין 15 ל-70 כ"ס.
MX מדגישה במוצריה הן את האיכות והעמידות, הן את ההתאמה למגוון משימות חקלאיות והן את קלות החיבור והניתוק וההתאמה לחיבור ציוד הידראולי נוסף. דוגמא לכך היא מערכת ה'חטים' הנפתחת ונסגרת הידראולית, המתחברת לכף והופכת אותה למותאמת לעבודה עם חציר, קש, ירק, גזם או תחמיץ.
סדרה C4 כוללת כפות סטנדרטיות בחיבור מהיר והידראולי, בעוד שסדרה C4+ כוללת מערכת איזון אוטומטית (הודות לזרועות מקבילות) ולפיכך מותאמת יותר לחקלאים שעיקר עבודתם עם הכף היא בהעמסת חבילות חציר או שנדרשים לעסוק לא מעט בהעמסה ופריקה לגובה. אנשי MX מדגישים כי בסדרה החדשה צומצמו למינימום נקודות החיכוך והצירים במטרה להקטין ככל הניתן את נקודות הגירוז, לצמצם את זמן ועלויות התחזוקה השוטפת ולהגביר את אמינות הציוד.
היצרנית מספקת מגוון רחב של 'ספייסרים', מתאמים וברגים המותאמים לטרקטורים שונים, במטרה לאפשר התקנה על רוב הטרקטורים הרלוונטיים המוצעים בשוק. יבואנית הכפות של MX היא חברת נ. פלדמן ובנו.